برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرپرست فدراسيون گلف با همتايان تركيه‌اي و لبناني خود ديدار كرد

ورزش. داخلي. گلف
تهران - كيكاوس سعيدي سرپرست فدراسيون گلف ايران در راستاي توسعه مناسبات ميان فدراسيون‌ها و تقويت سطح همكاري بين كشورهاي همسايه با رييس فدراسيون تركيه و مسئولين فدراسيون لبنان ديدار و گفت وگو كرد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا و به نقل از فدراسيون گلف، احمد آقا اقلو رييس فدراسيون گلف تركيه در نشستي كه با حضور مسئولين دو فدراسيون ( ايران و تركيه ) برگزار شد از ايجاد تعامل و ارتباط دو جانبه ميان دو فدراسيون و همچنين اعزام تيم و مدرس به ايران خبر داد.

وي گفت: اعتبارات دولتي ورزش گلف در تركيه سالانه يك ميليون دلار ( معادل يك ميليارد تومان ) است و سالانه ‪ ۲۰۰‬هزار نفر توريست گلفباز براي حضور و استفاده از زمين‌هاي گلف تركيه راهي اين كشور مي‌شوند ضمن اين كه تركيه از وجود دو هزار گلفباز ترك بهره مند است .

رييس فدراسيون گلف تركيه از ايران به عنوان كشور دوست و برادر و صاحب تمدني بزرگ ياد كرد و گفت : من در ژانويه به ايران سفر خواهم كرد تا از نزديك با زمين گلف و سطح فني بازيكنان و مربيان ايران آشنا شوم .

كيكاوس سعيدي رييس فدراسيون كشورمان همچنين در حاشيه برگزاري رقابت‌هاي گلف اوپن تركيه با مسئولين فدراسيون گلف لبنان همچون نايب رييس ، دبير كل و رييس كميته فني اين كشور ملاقات كرد و طرفين در خصوص ظرفيت‌هاي بالقوه گلف ايران و توسعه همكاري‌هاي متقابل گفت وگو كردند.

رييس فدراسيون گلف لبنان در اين ديدار از اعلام آمادگي كشورش براي اعزام تيم ملي گلف لبنان با تركيب كامل به ايران در صورت برگزاري مسابقات خبر داد.

وي تاكيد كرد: فدراسيون گلف لبنان براي تعاملات هر چه بيشتر با همتاي ورزشي خود در ايران آمادگي هرگونه مساعدت و همكاري را دارد.










تاریخ: 1389/7/4
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: