برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در حاشيه مسابقات اوپن تركيهسعيدي با رئيس فدراسيون گلف تركيه ديدار كرد

به گزارش خبرگزاري فارس، كيكاوس سعيدي سرپرست فدراسيون گلف در حاشيه رقابت‌هاي اوپن تركيه در راستاي توسعه مناسبات و روابط بين‌الملل ميان فدراسيون‌ها و همچنين به منظور تقويت سطح همكاري في مابين كشورهاي همسايه با رئيس فدراسيون تركيه و مسئولين فدراسيون لبنان ديدار و گفت و گو كرد.
در نشستي كه با حضور مسئولين 2 فدراسيون ايران و تركيه برگزار شد، احمد آقا اقلو رئيس فدراسيون تركيه از ايجاد تعامل و ارتباط دو جانبه ميان دو فدراسيون و همچنين اعزام تيم و مدرس به ايران خبر داد و اذعان داشت اعتبارات دولتي ورزش گلف اين كشور سالانه يك ميليون دلار ( معادل يك ميليارد تومان ) است و سالانه دويست هزار نفر توريست گلف باز جهت حضور و استفاده از زمين‌هاي گلف تركيه راهي اين كشور مي‌شوند. ضمن اينكه تركيه از وجود دو هزار گلف باز بهره مند است.
وي از ايران به عنوان دوست و برادر و صاحب تمدني بزرگ ياد كرد و گفت: در ژانويه به ايران سفر خواهد كرد تا از نزديك با زمين گلف و سطح فني بازيكنان و مربيان آشنا شود.
كيكاوس سعيدي همچنين با مسئولين فدراسيون گلف لبنان از جمله نايب رئيس، دبير كل و رئيس كميته فني اين كشور ملاقات كرد و طرفين در خصوص ظرفيت‌هاي گلف ايران و توسعه همكاري‌هاي متقابل نكاتي را يادآور شدند.
ضمن اينكه فدراسيون گلف لبنان از اعلام آمادگي و حضور تيم ملي گلف اين كشور با تركيب كامل در صورت برگزاري مسابقات در ايران خبر داد و در جهت تعاملات هر چه بيشتر با همتاي ورزشي خود قول هرگونه مساعدت و همكاري را اعلام كرد.
انتهاي پيام/

تاریخ: 1389/7/4
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: