برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کیکاوس سعیدی با رئیس فدراسیون گلف ترکیه دیدار کرد

سرپرست فدراسیون گلف در راستای توسعه مناسبات و روابط بین‌الملل با رئیس فدراسیون ترکیه و مسئولین فدراسیون لبنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشستی که با حضور مسئولین دو فدراسیون ( ایران و ترکیه ) برگزار شد، احمد آقا اقلو رئیس فدراسیون گلف ترکیه از ایجاد تعامل و ارتباط دو جانبه میان دو فدراسیون و همچنین اعزام تیم و مدرس به ایران خبر داد و اذعان داشت اعتبارات دولتی ورزش گلف ترکیه سالانه یک میلیون دلار ( معادل یک میلیارد تومان ) می باشد و سالانه دویست هزار نفر توریست گلف باز جهت حضور و استفاده از زمینهای گلف ترکیه راهی این کشور می‌شوند. ضمن اینکه ترکیه از وجود دو هزار گلف باز ترک بهره مند می باشد.

وی از ایران به عنوان کشور دوست و برادر و صاحب تمدنی بزرگ یاد کرد و گفت: در ژانویه به ایران سفر خواهد کرد تا از نزدیک با زمین گلف و سطح فنی بازیکنان و مربیان کشورمان آشنا شود.

کیکاوس سعیدی همچنین با مسئولین فدراسیون گلف لبنان منجمله نایب رئیس، دبیرکل و رئیس کمیته فنی این کشور ملاقات نمود و طرفین در خصوص ظرفیت های بالقوه گلف ایران و توسعه همکاریهای متقابل نکاتی را یادآور شدند.

ضمن اینکه فدراسیون گلف لبنان از اعلام آمادگی و حضور تیم ملی گلف این کشور با ترکیب کامل در صورت برگزاری مسابقات در ایران خبر داد و در جهت تعاملات هر چه بیشتر با همتای ورزشی خود قول هرگونه مساعدت و همکاری را اعلام کرد.


تاریخ: 1389/7/4
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: