برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نبرد ورزش و بیماری‌ها در قاب کتاب

کتاب «ورزش، درمان بیماری‌ها» به تشریح نقش پزشکی ورزشی در پیشگیری و درمان بیماری‌های رایج در جهان امروز می‌پردازد. به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انسان هزاره سوم با انواع بیماری‌ها از جمله اختلالات ارتوپدی، عفونی، سرطان و همچنین مغز و اعصاب دست به گریبان است و در نقطه مقابل، پیشرفت علوم ورزشی و دانش‌های وابسته نظیر پزشکی ورزشی راهکارهای مناسبی را برای پیشگیری و درمان این بیماری‌ها فراهم کرده است.

در کتاب «ورزش، درمان بیماری‌ها» به قلم دکتر لطفعلی پورکاظمی، رییس فدراسیون پزشکی کشورمان، بر نقش دانش پزشکی ورزشی در این باره تاکید شده و مطالب مفیدی نیز ارایه شده است.

همچنین مواد مخدر، رژیم‌های غذایی ورزشکاران و ساختار کمیته‌های پزشکی در این کتاب از نظر پزشکی ورزشی، بررسی علمی می‌شوند.

این کتاب از 15 بخش با عنوان‌های ورزش و بیماری‌های شایع، تغذیه و ورزش، دوپینگ در ایران و جهان، ورزش و بیماری‌های ارتوپدی، جایگاه کمیته پزشکی ورشی، کوهنوردی و دو و میدانی، ورزش و اعتیاد، ورزش و بیماری‌های عمومی، ورزش و بیماری‌های عفونی باکتریایی، ورزش و بیماری‌های عفونی ویروسی، ورزش و بیماری‌های انگلی، ورزش و بیماری‌های خون، ورزش و بیماری‌های مغز و اعصاب، ورزش و بیماری‌های پوست و مو، ورزش و سرطان و همچنین ورزش و طب کودک و خانواده تشکیل شده است.

در پایان این کتاب نیز یک اطلس رنگی شامل تصاویرو نمودارهایی مرتبط با موضوع کتاب آورده شده است.

ویراست دوم کتاب کتاب «ورزش، درمان بیماری‌ها» با شمارگان دو هزار نسخه، در 629 صفحه و به بهای 382 هزار ریال از سوی انتشارات تیمورزاده منتشر شده است.
تاریخ: 1392/11/7
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: