برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ورزشی‌نویسان هم صاحب «آیین نگارش» می‌شوند

کتاب «آیین نگارش» به قلم دو تن از مولفان حوزه تربیت بدنی و ورزش نوشته شد. مطالعه این کتاب برای همگان به ویژه افراد فعال در حوزه رسانه مناسب است.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب را دکتر حمید قاسمی و دکتر سارا کشگر به رشته تحریر درآورده‌اند، مکتوبی که با توجه به سابقه نویسندگانش، ویژه فارغ‌التحصیلان رشته تربیت بدنی تالیف شده است.
با توجه به ضعف نگارشی بسیاری از اهالی تربیت بدنی و به ویژه ورزشی‌نویس‌ها، مطالب مندرج در این کتاب می‌تواند تا اندازه زیادی به برطرف کردن این ضعف‌ها کمک کند.

البته نویسندگان کتاب فقط به بیان بایدها و نبایدهای نگارشی در این اثر اکتفا نکرده‌اند، بلکه این کتاب را به گونه‌ای نوشته‌اند تا مخاطبانش بتوانند از آن در حوزه‌هایی مانند داستان‌نویسی، گزارش‌نویسی، نوشتن نامه‌های اداری، قراردادنویسی و هر اثر مکتوبی که افراد شاغل در رسانه‌ها به آن نیاز دارند، استفاده کنند.

حضور در رسانه‌های مختلف ورزشی به ویژه عرصه کتاب‌های ورزشی باعث شده است تا دکتر قاسمی و دکتر کشگر با مشکلات و ضعف‌های نگارشی افراد شاغل در این رسانه‌ها آشنایی کامل پیدا کنند.

نکته دیگری که این دو مولف را بر آن داشته است که دست به تالیف این اثر مکتوب بزنند، نیازی است که در میان دانشجویان مقاطع مختلف تربیت بدنی احساس کرده‌اند، چون قاسمی و کشگر تجربه سال‌ها تدریس در این رشته را دارند.

از جمله ویژگی‌های این کتاب می‌توان به نگارش مطالب به شکلی روان و قابل فهم برای همگان اشاره کرد، موضوعی که باعث شده است این کتاب برای همگان قابل استفاده شود.

کتاب «آیین نگارش» تا پایان سال 1392 از سیو نشر حتمی منتشر و روانه بازار کتاب خواهد شد.
تاریخ: 1392/11/10
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: