برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رفع ضعف مدیریت ورزشی با «سیستم‌های اطلاعات مدیریت»

با توجه به اوضاع و احوال مدیریت در ورزش کشورمان، انتشار یک کتاب در این حوزه را باید به فال نیک گرفت.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «سیستم‌های اطلاعات مدیریت» عنوان کتابی است که به موضوع مدیریت ورزشی و مطالب مرتبط با آن می‌پردازد.

برای نگارش این کتاب دو تن از استادان حوزه تربیت بدنی و ورزش به نام‌های دکتر حمید قاسمی و دکتر سارا کشگر گروهی متشکل از شش دانشجوی مقطع دکترای تربیت بدنی را رهبری کرده‌اند و اعضای این گروه به تالیف و تدوین مطالب مورد نیاز این کتاب پرداخته‌اند.

ضعف‌های موجود در عرصه ورزش کشور که طی سال‌های متمادی خودش را نشان داده است، همراه با نیاز به پیشرفت در مدیریت عرصه تربیت بدنی و همچنین تهیه منبعی مکتوب برای داشنجویان این حوزه را می‌توان علل اصلی تالیف و تدوین این کتاب دانست، به ویژه این‌که اکنون هیچ منبع مکتوب برای درسی سیستم‌های اطلاعات مدیریت در عرصه دانشگاهی کشورمان وجود ندارد.

مدیران ورزشی، دانشجویان رشته‌ تربیت بدنی و سایر افرادی که به نوعی با حوزه مدیریت ورزشی در ارتباط هستند، مخاطبان این اثر مکتوب را تشکیل می‌دهند.

دکتر کشگر و دکتر قاسمی نیز تاکنون چند اثر مشترک را در حوزه ورزش ترجمه و تالیف کرده‌اند و تشکیل گروهی از دانشجویان متبحر برای تالیف و گردآوری یک اثر مکتوب ورزشی را باید برنامه‌ای جدید از سوی این دو همکار حوزه ورزش و رسانه در نظر گرفت.

نگارش کتاب «سیستم‌های اطلاعات مدیریت» به پایان رسیده است و انتظار می‌رود این کتاب اواخر امسال یا در ماه‌های نخستین سال 93 منتشر و روانه بازار کتاب شود.
تاریخ: 1392/11/10
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: