برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آموزش کوهنوری به نوآموزان 9 تا 90 سال

کتاب «کوهیار؛ آموزش کوه‌پیمایی و کوه‌نوردی مختص نوآموزان کوهنورد ۹ تا۹۰ سال» به‌زودی از سوی انتشارات ورزش منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)به نقل از روابط عمومی گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش، کتاب «کوهیار؛ آموزش کوه‌پیمایی و کوه‌نوردی مختص نوآموزان کوهنورد ۹ تا۹۰ سال» به قلم حسن لطفی تا پایان زمستان 92 روانه بازار کتاب می‌شود.
 
فراگرفتن دانش تکنیکی، شناخت مسیرهای صعود به قله، پیشگیری از وقوع خطرات و مشکلات احتمالی و روش‌های مقابله با آن‌ها، رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل ویژه کوه‌نوردی، اصول مهمی هستند که سبب می­شود کوهنوردان از این ورزش مفرح و دلپذیر لذت کافی را ببرند.

مجموعه حاضر حاوی نکات و مواردی است که یک نوآموز کوهنورد با فراگرفتن و عمل به آن، هم از ورزش مفرح و لذت‌بخش کوه‌نوردی بهره می‌برد و هم درس‌های بسیاری مانند صبر، استقامت، تقویت روحیه تلاش و پشتکار، خودسازی و نبرد با سستی‌ها را در عرصه زندگی می­آموزد.

مطالب این کتاب در 13 فصل گردآوری شده‌اند و از عناوین آن می‌توان به «آنچه باید نوآموزان کوهنورد بدانند»، «ارتفاع، سرما و گرما در کوهستان»، «چادرزنی در کوهستان»، «کوه‌نوردی را چگونه آغاز کنیم؟»، «خطرات کوهستان» و «بهداشت فردی، اجتماعی و محیط» اشاره کرد.

کتاب «کوهیار؛ آموزش کوه‌پیمایی و کوه‌نوردی مختص نوآموزان کوهنورد ۹ تا۹۰ سال» اثر حسن لطفی در 264 صفحه و به بهای تقریبی 150 هزار ریال تا پایان زمستان 92 از سوی نشر ورزش منتشر خواهد شد.

تاریخ: 1392/11/16
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: