برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حطیه حرکات اصلاحی تا پایان سال می‌آید

نویسنده و مترجم حوزه تربیت بدنی، تالیف کتاب حطیه حرکات اصلاحی را به پایان رساند.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) میرحسین میرکریم‌پور که به تازگی عنوان صاحب اثر شایسته تقدیر سی و یکمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را به خاطر ترجمه کتاب «مبانی آموزش تمرینات اصلاحی» به دست آورده، این روزها سرگرم نگارش مکتوبی ورزشی با موضوع حرکات اصلاحی است که نام کنونی آن را حطیه حرکات اصلاحی گذاشته است.

این مدرس دانشگاه درباره کتاب جدیدش می‌گوید:«من در این اثر تالیفی به بررسی ناهنجاری‌های جسمانی و چگونگی ایجاد و آسیب‌های آن‌ها پرداخته‌ام و با توجه به حرکات ورزشی، تمرین‌های اصلاحی را برای برطرف کردن و درمان این ناهنجاری‌ها ارایه داده‌ام.

میرکریم‌پور اساس کار خودش در این کتاب را بر مبنای زنجیره حرکات اصلاحی قرار داده، موضوعی که آن را در کتاب «مبانی آموزش تمرینات اصلاحی» به طور کامل تشریح کرده است. زنجیره حرکات اصلاحی شامل چهار مرحله و راهبردهای حرکات اصلاحی برای نواحی مختلف بدن است.

کتاب حطیه حرکات اصلاحی شش فصل دارد و اکنون در مرحله صفحه‌آرایی است و تا پایان سال 92 از سوی نشر حتمی منتشر و روانه بازار کتاب ورزشی خواهد شد.

دانشجویان رشته تربیت بدنی مقطع کارشناسی می‌توانند از این کتاب به عنوان یک منبع درسی بهره ببرند. سایر افرادی که به مبحث حرکات اصلاحی علاقه‌مند هستند نیز در زمره مخاطبان این کتاب قرار خواهند گرفت.
تاریخ: 1392/11/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: