برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ارایه کتاب‌های بامدادکتاب و ورزش با 10 درصد تخفیف

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش در حاشیه «همایش ملی رویکرد نوین در علوم ورزشی و تربیت بدنی» کتاب‌های خود را در قالب یک نمایشگاه با 10 درصد تخفیف ارایه کرده است.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران به نقل از روابط عمومی گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش، همایش رویکرد نوین در علوم ورزشی و تربیت بدنی امروز (30 بهمن) و فردا(اول اسفندماه) در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ جنوب در حال برگزاری است.

در این همایش استادان و دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی حضور دارند و گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش برای دسترسی آسان شرکت کنندگان در این همایش، کتاب‌های خود را با تخفیف ویژه ارایه می‌کند.

این گروه انتشاراتی بیش از 200 عنوان کتاب‌ را که بیشتر در حوزه کتاب‌های دانشگاهی‌اند، با تخفیف 10 درصدی در اختیار دانشجویان و علاقه‌مندان به کتاب‌های ورزشی قرار داده است.

نمایشگاه کتاب‌های گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش همزمان با ساعات برپایی این همایش در روز 30 بهمن‌ماه از ساعت 8 صبح تا 17 و یکم اسفندماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برپاست.

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش و استفاده از نمایشگاه کتاب گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش می‌توانند به دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ جنوب به نشانی میدان بهمن، بزرگراه شهید تندگویان، میثاق جنوبی (خانی آباد نو)، خیابان 34، خیابان ماهور مراجعه کنند. /
تاریخ: 1392/11/30
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: