برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ورزش هم به جمع «ترین»های آمار کتاب راه یافت!

کتاب «آمادگی آزمون دکتری فیزیولوژی ورزش» رکوردار کمترین شمارگان انتشار کتاب در فاصله زمانی 19 تا 23 بهمن شد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ بر اساس آمار منتشر شده از سوی خانه کتاب، کتاب «آمادگی آزمون دکتری فیزیولوژی ورزش» را آقاعلی قاسم‌نیان، دکترای فیزیولوژی ورزشی دانشگاه تهران، تالیف کرده و چاپ دوم این اثر علمی حوزه ورزش با شمارگان 50 نسخه، در 260 صفحه و به بهای 250 هزار ریال از سوی انتشارات آوای ظهور منتشر شده است.

این کتاب در حالی با شمارگان 50 نسخه در انتهای جدول رده‌بندی کتاب‌های عمومی از نظر شمارگان انتشار قرار گرفت که چاپ نخست کتاب «اشک باید رازدار باشد؛ بایدها و نبایدهای عزاداری در بیانات مقام معظم رهبری» گردآوری شده توسط سید مرتضی مفیدنژاد با شمارگان 150 هزار نسخه رکوردار بیشترین شمارگان انتشار کتاب در فاصله زمانی 19 تا 23 بهمن شد. این کتاب دربرگیرنده گزیده‌ای از بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره «محرم الحرام و نهضت عاشورای حسینی» است که بین سال‌های 1361 تا 1385 در جمع‌های مختلف مبلغان دینی، مداحان اهل بیت(ع)، واعظان و خطیبان و قشرهای مختلف مردم از سوی ایشان بیان شده‌اند.

دکتر آقاعلی قاسم‌نیان تاکنون آثار متعددی را تالیف و ترجمه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب «رژیم‌های کاهنده چربی بدن» اشاره کرد. 

قاسم‌نیان این کتاب را با همکاری روح‌اله رنجبر(دکترای فیزیولوژی ورزشی دانشگاه شهید بهشتی) و هادی رستمی‌دیدار(کارشناس ارشد تربیت بدنی) به فارسی برگردانده است. این کتاب در پنج فصل به ارایه تکنیک‌هایی برای کاهش چربی، آن هم در 15 روز می‌پردازد و برای رسیدن به چنین هدفی، راهکارهایی را برای افزایش سوخت‌وساز و همچنین کنترل چربی معرفی می‌کند. نشر ورزش کتاب «رژیم‌های کاهنده چربی بدن» را منتشر کرده است./
تاریخ: 1392/12/3
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: