برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ارایه 300 عنوان کتاب‌ ورزشی در همایش ملی دانشجویی

گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش در حاشیه همایش ملی دانشجویی که در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود، 300 عنوان از کتاب‌های خود را با موضوعات تربیت بدنی و علوم ورزشی ارایه می‌کند.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش، همایش ملی دانشجویی با سه موضوع «مدیریت ورزشی»، «فیزیولوژی ورزشی» و «رفتارحرکتی» از 12 تا 14 اسفندماه 92 برگزار می‌شود و انتشارات بامدادکتاب کتاب‌های خود را با توجه به این موضوعات و محورهای همایش در دانشگاه الزهرا(س) عرضه می‌کند.

بازاریابی در ورزش، رفتارسازمانی در ورزش، رسانه‌ها و ورزش، اخلاق در ورزش، مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی، نقش اقتصاد در ورزش، توریسم ورزشی، روان‌شناسی مدیریت ورزشی، کارآفرینی در ورزش، سیاست در ورزش و سایر موارد مرتبط با مدیریت ورزشی، از جمله محورهای این همایش محسوب می‌شوند. گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش 300 عنوان از کتاب‌های خود را در حاشیه این همایش به نمایش می‌گذارد.

دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، ربابه شهریار، معاون وزیر ورزش و جوانان، رضا قراخانلو، رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و بسیاری از استادان و پیشکسوتان دانشگاهی تربیت بدنی و علوم ورزشی در این همایش‌های سه‌روزه حضور خواهند داشت.

شرکت‌کنندگان در این همایش و سایر دانشجویان رشته تربیت بدنی می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه کتاب‌های گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش در حاشیه همایش ملی دانشجویی کتاب‌های مورد نیاز خود را با 10 درصد تخفیف تهیه کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش می‌توانند به دانشکده تربیت بدنی دانشگاه الزهرا(س) واقع در خیابان ونک مراجعه کنند.
تاریخ: 1392/12/11
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: