برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرپرست فدراسيون گلف: ملي پوشان پيشرفت خوبي داشته اند

ورزش. سايررشته ها. گلف
تهران - سرپرست فدراسيون گلف گفت: ملي پوشان گلف ايران نسبت به گذشته پيشرفت خوبي داشته‌اند و اين پيشرفت را در مسابقات آزاد تركيه نشان دادند كيكاووس سعيدي روز شنبه در گفت وگو با ايرنا خاطرنشان كرد: در راستاي تقويم از پيش تعيين شده ، در اردوي تمريني و مسابقات آزاد تركيه كه در آنتاليا برگزار شد، شركت كرديم.

وي افزود: تلاش زيادي داريم تا در مسابقات جهاني آرژانتين به نتايج مناسبي برسيم و در اين راستا برنامه‌هاي داخلي و خارجي متعددي را براي تيم ملي پيش بيني كرديم كه خوشبختانه تا به امروز عملي شده است.

سعيدي ادامه داد: تيم ايران در زمين‌هاي استاندارد آنتاليا كه سال آينده ميزبان مسابقات جهاني است، تمرين كرد تا نفرات با شرايط حرفه‌اي كاملا آشنا شوند و در اين پيكارها امتيازات خود را نسبت به قبل ‪ ۱۰‬نمره افزايش دادند.

وي خاطرنشان كرد: تا زمان اعزام به آرژانتين يك مرحله اردوي ديگر در تهران خواهيم داشت تا با آمادگي مناسب به مسابقات جهاني برويم.

سعيدي در مورد برنامه‌هاي تيم جوانان نيز گفت: اردوي اين تيم در مجموع بخش دختران و پسران با حضور هشت ورزشكار از ‪ ۸‬مهرماه آغاز شد كه چهار نفر را به مسابقات آسيايي تايلند كه اوايل آبان ماه در بانكوك برگزار مي‌شود ، اعزام خواهيم كرد.

وي خاطرنشان كرد: همچنين تيم ميني گلف بانوان ايران در مسابقات آسيايي كه اواسط آبان ماه در چين برگزار مي‌شود ، شركت خواهد كرد.

سعيدي در مورد برگزاري نشست با مسوولان فدراسيون‌هاي تركيه و لبنان گفت:
رييس فدراسيون تركيه براي بازديد از امكانات ايران اواخر امسال به تهران سفر مي‌كند و رييس فدراسيون لبنان نيز اعلام كرد در هر رقابت بين‌المللي كه در ايران برگزار شود، تيم قدرتمندي را اعزام مي‌كند.

وي همچنين از دعوت رييس فدراسيون جهاني گلف به ايران خبر داد و گفت : جيم هايلر را در جريان مسابقات جهاني آرژانتين به ايران دعوت مي‌كنيم تا از فدراسيون ايران حمايت‌هاي لازم را داشته باشد.

سرپرست فدراسيون گلف در مورد برگزاري مسابقات بين‌المللي توسط ايران گفت:
در حال حاضر مذاكرات خوبي با سازمان تربيت بدني انجام شده است و در راستاي اين مذاكرات در نظر داريم در صورت فراهم شدن شرايط ، مسابقاتي را با حضور تيم‌هاي كشورهاي مختلف در ايام مبارك دهه فجر برگزار كنيم.





تاریخ: 1389/7/10
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: