برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/مسابقات موتوكراس قهرماني آسيا - تهران/ ايران به‌دنبال قهرماني در سومين راند

خبرگزاري فارس: سومين راند مسابقات موتوركراس قهرماني آسيا فردا (پنج‌شنبه) با حضور 7 تيم به همراه ايران در پيست آزادي تهران آغاز خواهد شد.


به گزارش باشگاه خبري فارس«توانا» در اين رقابت‌ها 7 تيم از بحرين، تاجيكستان، ژاپن، امارات، فيليپين، مغولستان و هند به همراه 2 تيم الف و ب از ايران در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 مهرماه در پيست موتورسواري مجموعه ورزشي آزادي به رقابت با يكديگر در كلاس 125 سي‌سي خواهند پرداخت.
به همراه مسابقات آسيايي، رقابت كشوري نيز در 3 كلاس 65 سي‌سي، 85 سي‌سي و 250 سي‌سي ميان نفرات برتر ايران برگزار مي‌شود.
بر اساس اعلام فدراسيون موتورسواري و اتومبيراني، تيم‌هاي شركت كننده در سومين راند از مسابقات در روز پنج‌شنبه صبح به تمرين در پيست خواهند پرداخت و عصر همين روز دورتعيين خط و تايم گيري از موتورسواران به‌عمل خواهد آمد.
در روز جمعه صبح، راند اول مسابقات برگزار مي‌شود و در عصر جمعه دومين راند (فينال) برگزار مي‌شود كه در پايان نفرات برتر مشخص خواهند شد.
در اين مسابقات تيم ايران با 8 موتورسوار بيشترين شركت‌كننده را داراست و پس از ايران تيم‌هاي ژاپن و فيليپن هر كدام با 3 موتورسوار در صدر قرار دارند.
تيم مغولستان نيز با يك شركت‌كننده كه سابقه قهرماني در آسيا را يدك مي‌كشد در تهران حضور مي‌يابد.
تيم ملي ايران در پايان 2 راند برگزار شده در رده تيمي پس از ژاپن و مغولستان سوم است و در رده موتورسواران اميررضا ثابتي‌فر پس از موتورسواران ژاپني و مغولستاني در جايگاه سوم آسيا قرار دارد.
مسابقات موتوركراس قهرماني آسيا در 4 راند برگزار مي‌شود كه نفرات برتر در مجموع هر 4 مرحله شناخته خواهند شد.
انتهاي پيام/

تاریخ: 1389/7/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: