برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/حاشيه‌ مسابقات آسيايي موتوركراس - تهران/ عدم حضور سعيدلو و انتقاد از تاخير در شروع مسابقه

خبرگزاي فارس: سومين راند مسابقات آسيايي موتوركراس در شرايطي روز گذشته به پايان رسيد كه رئيس سازمان ورزش با وجود هماهنگي‌ها در پيست آزادي تهران حضور نيافت.


به گزارش باشگاه خبري فارس«توانا» سومين دوره مسابقات موتوركراس با كسب مقام سومي تيم ملي ايران به پايان رسيد كه داراي حاشيه‌هايي به شرح زير بود:

* قبل از شروع رقابت دومين راند كراس‌كاران ايراني براي اداي احترام به سمت جايگاه تماشاگران رفتند و به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.

*حضور خبرنگاران و عكاسان و بخصوص شبكه‌هاي مختلف سيما براي پوشش اين رويداد بسيار چشم‌گير بود.

*ازدحام تماشاگران براي ديدن اين رقابت از نزديك باعث شد كه حراست مجموعه آزادي در لحظاتي با مشكل مواجه شود و درگيري مختصري نير بوجود آيد.

*گروهي از تماشاگران جنوبي كشور با استفاده از ساز و دهل به تشويق اعضاي تيم ملي ايران مي‌پرداختند كه توجه ساير هواداران را به خود جلب كرده بود.

* در شرايطي كه همه مسئولان فدراسيون منتظر حضور علي سعيدلو رئيس سازمان ورزش براي ديدن اين رقابت از نزديك بودند سجادي معاون سازمان تربيت‌بدني در اين مراسم حضور يافت.

*در اين مراسم علاوه بر مسئولان ايراني، آسيايي و جهاني فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني، حميدرضا آصفي سفير سابق ايران در امارات و محمد سلطان جانشين سفير امارات در ايران نيز حضور داشتند.

* اين رقابت كه به‌صورت زنده و پخش مستقيم از سيما پخش شد مسئولان برگزاري را در اجراي منظم برنامه با مشكلاتي مواجه كرد به‌طوري كه تعدادي از داوران و تايم‌گيران نسبت به تاخير در شروع مسابقه گلايه داشتند.

* در جريان مسابقه در شرايطي كه ثابتي‌فر در شروع رقابت با برخورد با موتورسوار مغولي با مشكل مواجه شده بود اما در نهايت توانست تا رده سوم خود را بالا بكشد.
انتهاي پيام/

تاریخ: 1389/7/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: