برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نايب رييس بانوان فدراسيون ژيمناستيك:مسابقات بين‌المللي جام دوستي برگزارمي شود

ورزش. ژيمناستيك. بين‌المللي
تهران - نايب رييس بانوان فدراسيون ژيمناستيك از برگزاري مسابقات بين المللي ژيمناستيك جام دوستي در اوايل اسفند ماه خبرداد و گفت: اين مسابقات به ميزباني اصفهان برگزارمي شود و تاكنون از كشورهاي ارمنستان، آذربايجان، تركمنستان، هند، عراق و سوريه براي شركت در آن دعوت شده است ژاله تقوايي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به برگزاري اردوي ‪ ۱۰‬روزه ژيمناستيك در هفته گذشته اظهارداشت : اين اردو با حضور ‪ ۱۴‬دختر ژيمناست از استان‌هاي تهران، البرز، فارس، كرمان، خوزستان و گيلان در خانه ژيمناستيك شهيد شيرودي برگزارشد.

وي افزود: اين اردوي تداركاتي به منظور آمادگي براي مسابقات بين‌المللي جام دوستي برگزار شد.

تقوايي تاكيد كرد كه تا زمان آغاز اين مسابقات، ‪ ۲‬اردوي ديگر نيز براي بانوان ژيمناست برگزار مي‌كنيم .

مسابقات بين‌المللي ژيمناستيك جام دوستي ‪ ۴‬سال پيش به ميزباني ساري با حضور بانوان ژيمناست از كشورهاي ارمنستان ، عراق ، سودان ، قبرس و ايران برگزار شد.

وي ادامه داد: تيم ملي ژيمناستيك بانوان زير نظر دو مربي اداره مي‌شود كه هر دو نفر از قهرمانان ملي ژيمناستيك كشور در دهه ‪ ۸۰‬هستند.

نايب رييس بانوان فدراسيون ژيمناستيك با بيان اين كه براي مربي گري رشته ريتميك به دنبال يك مربي خارجي هستيم ، يادآور شد: رشته ريتميك به عنوان يكي از شاخه‌هاي ژيمناستيك بسيار نوپا است به همين دليل هر ساله از مربي خارجي دعوت مي‌كنيم كه هم مربي و هم ورزشكاران را آموزش دهد.

وي از برگزاري دوره آموزشي مربيان و داوران ايروبيك در ‪ ۲۸‬و ‪ ۲۹‬مهرماه خبرداد و خاطرنشان كرد: اين مربيان به صورت سراسري از استان‌هاي مختلف در اين دو روز در ورزشگاه شهيد شيرودي گرد هم مي‌آيند.

نايب رييس بانوان فدراسيون ژيمناستيك با انتقاد از مخالفت فدراسيون جهاني ژيمناستيك براي حضور بانوان ژيمناست با پوشش اسلامي در مسابقات برون مرزي خاطرنشان كرد: از نظر فدراسيون جهاني لباس ژيمناستيك بايد داراي قواعدي باشد كه لازمه آن آشكار بودن برخي قسمت‌هاي بدن به ويژه سر است به همين دليل با توجه به طراحي لباس بانوان ژيمناست ايراني توسط فدراسيون ، باز هم فدراسيون جهاني ژيمناستيك با حضور بانوان ژيمناست ايراني با پوشش اسلامي در مسابقات جهاني مخالفت كرد.








تاریخ: 1389/7/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: