برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سعيدلو اسلحه را روي شقيقه اش گذاشت

مسئوليت نتايج ايران در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو را بر عهده مي‌گيرم

سازمان تربيت بدني مسئوليت‌ را برعهده دارد. يقين دارم روزهاي خوشي پيش روست. همه سختي‌هايي که وجود داشته باشد مسئوليتش با من است. نگران اطراف نباشيد. من از طرف سازمان تربيت بدني مسئول اصلي هستم و مي‌گويم همه چيز در حد اعلا انجام شده و صدردرصد همه نتايج را برعهده مي‌گيرم.
علي سعيدلو در حاشيه همايش مديران ستادي سازمان و روساي فدراسيون‌هاي ورزشي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا بازيهاي آسيايي گوانگجو يک ماه زمان باقي مانده است. فرصت کمي است. سوالاتي وجود دارد که هفته آينده در حضور خبرنگاران در گزارشي از کارهايي که شده، روند اردوهاي آماده سازي، پيش بيني مدال و اطلاعاتي از ورزشکاران اعزامي را اعلام خواهم کرد.

سازمان تربيت بدني مسئوليت‌ را برعهده دارد. يقين دارم روزهاي خوشي پيش روست. همه سختي‌هايي که وجود داشته باشد مسئوليتش با من است. نگران اطراف نباشيد. من از طرف سازمان تربيت بدني مسئول اصلي هستم و مي‌گويم همه چيز در حد اعلا انجام شده و صدردرصد همه نتايج را برعهده مي‌گيرم.

وي در پاسخ به پرسش يکي از خبرنگاران مبني‌بر اين که آيا شما در جريان اظهارنظرهاي اخير عماد احمديان مشاور مالي کميته ملي المپيک در انتقاد از افشين قطبي و غلامحسين پيرواني هستيد، تصريح کرد: من اين شخص را نمي‌شناسم،‌ نه او را ديدم و نه چيزي در اين باره شنيده‌ام. نگران نباشيد مسئوليت تيم اميد با من است، کميته هيچ کاره است. کميته بايد حمايت و پشتيباني کند. کميته بايد بليت بخرد.

در اين حين يکي از خبرنگاران گفت افشارزاده سه شنبه اعلام کرده اين شخص نبايد چنين مسايلي را مطرح مي‌کرده و کميته از تيم اميد حمايت مي‌کند، ادامه داد: اينها همه اظهارنظر است. افشارزاده هم گفته پس من نبايد چيزي بگويم. کميته نبايد درباره محتواي فني صحبت کند. شکست و پيروزي هميشه در ورزش وجود دارد. من واقعا چنين مساله‌اي را نشنيدم ولي تخريب کار درستي نيست. آن شخص مقصر نيست. کسي که او را مي‌برد و به عنوان سخنگو از او سوال مي‌کند مقصر است. چرا مسولان اصلي را نمي‌آورند و از آنها سوال نمي‌پرسند.

وي در خصوص شکايت فدراسيون فوتبال از داريوش مصطفوي و اين که آيا از اقدام فدراسيون فوتبال حمايت مي‌کند، اظهار کرد: من در اين باره يک چيزي شنيده‌ام ولي شخصا وارد نشدم فدراسيون‌ها مستقل هستند و بخش حقوقي دارند. من از کارهاي قانوني حمايت مي‌کنم. در اين باره دخالتي نکردم تا خودشان پيگيري کنند. اگر فدراسيون حمايت خواست سازمان تربيت بدني حمايتش مي‌کند.

رييس سازمان تربيت بدني درباره ديدار داربي 69 به خبرنگاران گفت: نگرش جديد به ورزش بايد ادامه پيدا کند. ما بازيهاي خوب ديگري براي تيم ملي در پيش داريم. ليگ هم در تقويت تيم ملي و انگيزه مردم براي ورزش نقش دارد. همه بازي‌ها در ليگ خوب هستند و سه امتياز دارند. يک تيم 17 بازي در نيم فصل انجام مي‌دهد که همه امتياز دارند. داربي هم بازي خوبي است. سال گذشته نزديک به بازي داربي بود که گفتند از گذشته هميشه بازيها به تساوي مي‌انجاميده. مردم نگران بودند که شايد اين تساوي‌ها از قبل طراحي شده باشد. رسم جوانمردي در اين است که حس رقابتي بيشتر باشد و تيم‌ها هنرنمايي کنند. من خودم نظارت و پيگيري مي‌کنم تا هر دو تيم با کمال و قدرت و ظرفيت تلاش کنند. استقلال و پرسپوليس مال ما و مال ملت هستند. هر کس که برود ما خوشحال مي‌شويم. ما مي‌خواهيم بازي برد داشته باشد. داربي داور ايراني دارد، ما هم يک روز ماندني، خوب و پرگل مي‌خواهيم.

سعيدلو در پاسخ به اين پرسش که آيا نمي‌خواهد براي کاهش هزينه‌هاي بليت داربي به فدراسيون فوتبال سفارش کند، اظهار کرد: من درباره بليت به فدراسيون فوتبال ابلاغ کردم. زماني که شنيدم به آنها توصيه کردم هزينه بليت سنگين نباشد. آنها هم قبول کردند. ظاهرا فروش بليت ساماندهي شده. من نمي‌خواهم دستوري برخورد کنم. به همين دليل از آنها خواهش کردم که قطعا هزينه‌ها کم خواهد شد.

وي در پاسخ به اين پرسش که شما مدت‌هاست که اعلام مي‌کنيد به زودي هيات مديره استقلال و پرسپوليس مشخص مي‌شود پس چرا اين اتفاق نمي‌افتد تصريح کرد: من يک سوال از خبرنگاران دارم، براي شما اين مهم است که استقلال و پرسپوليس با سازماندهي خوب پيشرفت کنند يا اعلام دو، سه اسم؟

وي همچنين در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه آيا نمي‌خواهيد به وضعيت ليدرها در استاديوم نظارت کنيد به خبرنگاران گفت: 100 هزار نفر به استاديوم مي‌آيند و حرف قشنگ مي‌زنند. بالاخره 15 نفر هم حرف‌هاي نابه جا به زبان مي‌آورند.

رييس سازمان تربيت بدني در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين که آيا شما از وجود کارت هديه بانک پارسيان که لوگوي سازمان تربيت بدني و کميته ملي المپيک در روي آن حک شده است اطلاع داريد؟ تصريح کرد: خير، چنين چيزي نديده‌ام. نمي‌رسم که ببينم.

سعيدلو در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه آيا با روساي فدراسيون‌هايي که در اين همايش حضور پيدا نکردند برخورد مي‌کنيد؟ خاطرنشان کرد: هر رييس فدراسيوني که در همايش حضور نداشته باشد تنبيه مي‌شود. مگر اين که کار واجبي داشته باشد. اگر کساني هم بدون اطلاع همايش را ترک کنند و حضور نداشته باشند با آنها برخورد مي‌کنيم. اين همايش جاي همفکري است. من خودم بيشتر به اين همفکري احتياج دارم. اين همايش به برنامه‌هاي ديگر اولويت دارد. اگر آنها عذر موجه نياورند مانند دبستان و دبيرستان آنها را تنبيه مي‌کنيم.

وي در پاسخ به اظهارات خبرنگاري که پرسيد هنوزم معتقديد که روساي فدراسيون‌ها نبايد مصاحبه کنند، اظهار کرد: من نگفتم مصاحبه نکنيد، بلکه گفتم اطلاع رساني را به سريع ترين شکل انجام دهيد و از مصاحبه بي مورد که خبري در آن نيست بپرهيزيد. رييس فدراسيون کارش ورزشي است و بايد هر هفته 10 روز يا يک ماه يکبار مصاحبه کند. شما خبرنگاران هم که همه جا هستيد و 16 سوال مي‌پرسيد. من هم گفتم که خيلي مصاحبه نکنيد. البته خبرنگاران زحمات زيادي مي‌کشند و هدف ما اين بود که روسا مصاحبه‌هاي منسجمي انجام دهند.

وي در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني‌بر اينکه شما وعده يک بازي تدارکاتي خوبي را داده بوديد ولي نيجريه که چندان تيم خوبي نيست، اظهار کرد: شما بازيهاي جام جهاني را ديديد اين تيم از گروه خود صعود کرد. مدام نمي‌توان که با تيم‌هاي اول بازي کرد. ما باز هم تلاش مي‌کنيم، ما مي‌خواهيم تيم ملي در رقابت‌هاي جام ملت‌ها بالا برود و در جام جهاني با حريفان بالاتري مقابله کند. ما سد را شکانديم و اگر هزينه اي باشد آن را مي‌پردازيم.

رييس سازمان تربيت بدني در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که چرا مجمع انتخاباتي فدراسيون گلف را لغو کرديد، تصريح کرد: سياست ما اين بود که فدراسيون‌ها را سريعتر سازماندهي کنيم. آن زمان که به سازمان تربيت بدني آمدم 25-26 فدراسيون با سرپرست اداره مي‌شد، ما با سرعت بالا آمديم. بهر حال برگزاري مجامع مقدماتي مي‌خواهد. ما از سجادي خواستيم يکي دو ماه قبل از بازيهاي آسيايي انتخابات فدراسيون‌ها را متوقف کند تا از نظر رواني اتفاقي نيافتد و يک ماه تاخير در برگزاري مجمع اتفاقي نمي‌افتد.

خبرنگاري گفت که گلف در بازي‌هاي آسيايي حضور ندارد پس چرا انتخابات اين فدراسيون را لغو کرديد که در ادامه سعيدلو خاطرنشان کرد: برگزاري انتخابات اثر خود را روي ورزش مي‌گذارد. فدراسيوني که 30-40 ماه سرپرست داشته با تعويق يک ماهه در برگزاري مجمع انتخابي اتفاقي برايش نمي‌افتد!
 

تاریخ: 1389/7/22
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: