برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در مسابقات كشوري محقق شد؛ كسب مدال‌هاي رنگي توسط تيم دو‌ و‌ ميداني بانوان كردستان

خبرگزاري بین المللی زنان "ایونا" : رئيس هيئت دو‌ و ‌ميداني كردستان گفت: تيم دو‌ و‌ ميداني بانوان كردستان در مسابقات كشوري مدال‌هاي رنگي مختلفي را كسب كردند.

به گزارش خبرگزاری زنان "ایونا" ، هويدا وزيري در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در سنندج با اعلام اين خبر‌ اظهار داشت: تيم بانوان كردستان در اين دروه از مسابقات 5 مدال طلا و يك مدال برنز را از آن خود كردند.
وي بيان داشت: تيم كردستان با كسب اين مدال‌ها توانست عناوين نخست را به دست آورد.
رئيس هيئت دو ‌و‌ ميداني كردستان افزود: در اين دوره از مسابقات نيشتمان حبيبي و فراست ميرزانيا در پرتاب وزنه و زمانه قطبي، اسرين امجديان و سروه صلواتي در پرتاب نيزه مدال‌‌هاي طلا را كسب كردند.
وزيري اضافه كرد: همچنين نيره سلامتيان توانست در اين دوره از رقابت‌ها با شكست حريفان خود در پرتاب نيزه مدال نقره را به دست آورد.
وي با اشاره به اينكه اين دوره از مسابقات به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار شد، ادامه داد: بانوان ورزشكار كردستاني در اين دوره از مسابقات سنگ‌تمام گذاشتند.
رئيس هيئت دو‌ و ‌ميداني كردستان ‌با بيان اينكه در اين دوره از رقابت‌ها 24 تيم از بانوان استان‌هاي مختلف كشور در رشته دو ‌و‌ ميداني با هم پيكار كردند، تصريح كرد: اين مسابقات در دو رده سني جوانان و بزرگسالان برگزار شد. وزيري خاطرنشان كرد: تيم بانوان كردستان با به دست آوردن اين تعداد مدال سربلندانه به كردستان بازگشتند.
وي با اظهار اميدوراي از وضعيت دو‌ و ‌ميداني كردستان‌ بيان داشت: اين استان از ظرفيت و استعداد خوبي براي رشته ورزشي دو ‌و‌ ميداني برخوردار است.
رئيس هيئت دو‌ و‌ ميداني كردستان گفت: اميدواريم با فراهم ساختن شرايط لازم شاهد حضور ورزشكاران كردستاني در مسابقات مختلف و كسب عنوان‌هاي برتر باشيم.
وزيري خاطرنشان كرد: بانوان كردستاني با كسب اين عنوان‌ها در مسابقات قهرماني دو ‌و ‌ميداني كشور نشان دادند كه ورزشكاران اين استان مي‌توانند با حضور در مسابقات مختلف كشوري، جهاني و بين‌المللي به عنوان‌هاي برتر دست يابند.

کدخبر : 89072414

تاریخ: 1389/7/24
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: