برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ادامه تمرينات مستمر تيم هاي ملي ووشوي جوانان و بزرگسالان بانوان

خبرگزاری بین المللی "ایونا" : اردوي تيم ملي بزرگسالان سانداي بانوان کشورمان، جهت حضور در بازيهاي آسيايي 2010 گوانگجو که از 19 مهرماه در آکادمي ووشو آغاز شد تا 4 آبانماه ادامه خواهد يافت.

به گزارش "ایونا" به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو، خديجه آزاد پور و الهه منصوريان 2 بانوي سانداکار کشورمان زير نظر "پانگ يان" سرمربي چيني و "اکرم طاهري" تمرينات خود را تا 4 آبان ماه ادامه خواهند داد.
البته طبق نظر کادر فني و سرمربي تيم ملي ووشو بانوان قرار است بعد از اتمام اين اردوي آمادگي، يک اردوي پاياني 10 روزه از 7 لغايت 17 آبانماه تا زمان اعزام به رقابتهاي آسيايي گوانگجو برگزار شود تا ملي پوشان با آمادگي 100 درصد در اين مسابقات به ميدان بروند.
همچنين در بخش سانداي جوانان نيز، بعد از برگزاري 2 دوره رقابتهاي درون اردويي نهايتا سونيا شاه محمدي در وزن 48- کيلوگرم، سوده عزتي در وزن 52- کيلوگرم، مريم هاشمي در وزن 56- کيلوگرم از (کرمانشاه) و پرتوا داربي در وزن 60- کيلوگرم از (گيلان) وارد سومين اردوي تدارکاتي تيم ملي جوانان شدند تا در رقابتهاي جهاني سنگاپور که از 10 لغايت 18 آذر ماه برگزار مي شود به ميدان بروند.
گفتني است؛ اردوي آمادگي جوانان ساندا کار کشورمان تا زمان اعزام به اين رقابتها ادامه خواهد داشت.

کد خبر : 89072527

تاریخ: 1389/7/25
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: