برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رییس سازمان تربیت بدنی : 85 ورزشکار زن از ایران به گوانجو اعزام می شوند

85 ورزشکار زن از ایران به گوانجو اعزام می شوند

خبرگزاری بین المللی زنان "ایونا" : معاون رییس جمهور حضور ورزشکاران زن اعزامی به گوانجو را با حفظ کرامت زن مسلمان بسیار پررنگ دانست و افزود : این حضور قبل از آنکه مدال آوری داشته باشد در دید جهانیان پررنگ خواهد بود .
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی خبرگزاری زنان ، علی سعید لو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی درهمایش تکریم از ورزشکاران زن اعزامی به گوانجو با اشاره به این مسئله که از زمان حضور اکبر آبادی سازماندهی بزرگی در بخش  ورزشی زنان صورت گرفته است گفت : ما دین بزرگی به زنان داریم و برخود لازم می دانیم تا توجه بیشتر خود را به این امر مبذول نمائیم .

معاون رییس جمهور با بیان اینکه طبق آماری که از بهره مندی زنان در عرصه ورزش در دست داریم  برای ورزش کشور به اندازه 50 سال گذشته زیر ساخت تهیه و تولید شده است افزود : که سهم قابل توجهی از این میزان متعلق به رشد  ورزش زنان اشت .

وی همچنین با اشاره به اینکه در دوره قبل 27 ورزشکار زن اعزامی به مسابقات آسیایی داشته ایم گفت : در این دوره در 13 رشته ورزشی 85 ورزشکار زن به بازی های آسیایی گوانجو اعزام خواهیم کرد .

سعید لو با بیان اینکه زیر ساخت هایی که در دولت نهم و دهم انجام شده نشانگر اهمیت ویژه برای بهره مندی و حضور زنان در امر ورزش است افزود : توجه به ورزش همگانی نیز بسیار حائز اهمیت است و از آنجایی که نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل داده اند باید شرایط مناسبی برای حضور و فعالیت این قشر صورت بگیرد .

وی همچنین خطاب به جمع با بیان این مطلب که شما زنان با حفظ کرامت خود قبل از اینکه قهرمان و مدال آور باشید در دید جهانیان پررنگ خواهید بود تاکید کرد : شما با وقارتان عزت مندی یک بانوی ایرانی اسلامی را در عرصه جهانی تداعی می کنید .

سعید لو در ادامه با بیان اینکه رقبای شما در سطحی پایین تر از شما قرار دارند یعنی صرفا از دید تمرین و ممارست رقبای شما محسوب می شوند افزود : در حقیقت شما به مبدا لایزال الهی تکیه دارید که همین باعث افزایش توکل شما خواهد شد .

رئیس سازمان تربیت بدنی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته ورزش همگانی در اقصی نقاط کشور و در شهرها و استان هایی با جمعیت 200 و 300 هزار نفری نهادینه شده است اظهارداشت : توجه به ورزش همگانی نیز در امر قهرمان پروری بسیار حائز اهمیت است .

 کدخبر : 89072723

 

 

تاریخ: 1389/7/27
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: