برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برترين‌هاي مسابقات اتومبيلراني منطقه‌اي كشور در شهركرد معرفي شدند

ورزش. ورزش‌هاي غير توپي. اتومبيلراني
شهركرد- مسابقات منطقه‌اي اتومبيلراني دو ديفرانسيل كشور با معرفي نفرات برتر در پيست اتومبيلراني و موتورسواري دربند غلات شهركرد پايان يافت.

به گزارش روز شنبه ايرنا،در اين دوره از مسابقات بيش از ‪ ۲۰‬راننده با خودروهاي دو ديفرانسيل در مسيرهاي تعيين شده به رقابت پرداختند و قدرت خودروهاي خود را در اين پيست به نمايش گذاشتند.

در اين دوره از مسابقات در كلاس خودروهاي شش سيلندر محسن كاظم زاده از چهارمحال وبختياري به مقام قهرماني رسيد و علي شيرزاد از خوزستان و سيد محمود بلاغيان از خوزستان رتبه‌هاي دوم و سوم را كسب كردند .

در كلاس خودروهاي هشت سليندر اين دوره از مسابقات نيز علي نظري از چهارمحال و بختياري ، رضا نصيري نژاد از شهركرد و لطف الله هاشمي از چهارمحال وبختياري بر سكوي اول تا سوم اين رقابت‌ها جاي گرفتند.

رييس هيات اتومبيلراني و موتورسواري چهارمحال وبختياري گفت:در اين دوره از رقابت‌ها تيم‌هاي اصفهان ، خوزستان و چهارمحال وبختياري با هم رقابت كردند.

قهرمان آماره در گفت وگو با خبرنگاران افزود:چهارمحال وبختياري در اين رشته يكي از استان‌هاي قهرمان پرور در كشور محسوب مي‌شود و وجود پيست استاندارد اين استان باعث حضور خودروسواران حرفه‌اي كشور در چهارمحال وبختياري شده است.










تاریخ: 1389/8/1
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: