برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

امینی:‌ اجازه نمی‌دهم سرمایه‌ام را آب ببرد!/ شاگردان قرائت در اینچئون مدال نداشتند که پاداش بگیرند

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به وضعیت عادل مجللی گفت: من که نمی‌توانم سرمایه‌ام را بگذارم درون آب و آب آن را با خود ببرد. این ورزشکاران مانند فرش تبریز نفیس هستند!

 

غلامرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره صحبت‌های سعید فضل اولی ملی‌پوش کایاک ایران درباره کم شدن پاداش بازی‌های آسیایی گفت: قبل از اینکه فضل اولی مصاحبه کند من با سجادی درباره پاداش این ورزشکار صحبت کردم و قرار شد تا نامه کتبی بنویسیم و امیدوار هستم که این موضوع حل شود. در حواله این ورزشکار 30 سکه نوشته شده بود که قرار است به آنها نصف مدال نقره یعنی 35 سکه را بدهند.

وی درباره اینکه قرائت مربی تیم ملی روئینگ گلایه داشت که نامش در بین مربی‌های بازی‌های آسیایی ذکر نشده، اظهار داشت: ما نام او را اعلام کردیم، اما با کارشناسی‌هایی که از سوی وزارت انجام شده بود نام او خط خورد. قرائت هدایت تیم‌های 4 و 8 نفره را برعهده داشت که نتوانست هیچ مدالی بگیرد به همین دلیل نمی‌توانست در مراسم حضور داشته باشد که فکر می‌کنم وزارت تصمیم درستی گرفته است.

* برای اعزام‌ها از اسپانسر کمک گرفتیم

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین با اشاره به برگزاری تمرینات تیم ملی آبهای آرام و روئینگ دختران در پرتغال و اسپانیا در پاسخ به این سوال که برای برگزاری این اردوها شرایط مالی چطور است، عنوان کرد: از اسپانسرها کمک گرفتیم. از طرفی وزارت ورزش هم با توجه به اینکه در قایقرانی مدال‌های زیادی توزیع می‌شود به ما توجه دارد. به عنوان مثال بادبانی یکی از رشته‌هایی است که با کمک اسپانسر به مسابقات بین‌المللی قطر رفت.

 

 

 

* نمی‌توانم اجازه بدهم سرمایه‌ام را آب ببرد

امینی درباره نتایج غیرقابل قبول که برخی از ورزشکاران مدال‌آور از جمله مجللی در تست انتخابی داشتند و نتوانستند به اردوی برون‌مرزی بروند، تصریح کرد: ورزشکاران واقف هستند که تست انتخابی برگزار می‌شود و براساس آن قایقرانان به اردوهای برون‌مرزی اعزام می‌شوند. مجللی هم نتیجه خوبی در تست انتخابی نگرفت، اما من که نمی‌توانم سرمایه‌ام را بگذارم درون آب و آب آن را با خود ببرد. این ورزشکاران مانند فرش تبریز نفیس هستند! مجللی در تهران تمرین می‌کند و مربی استانی‌اش را هم به تهران آوردیم تا راحت‌تر تمرین کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین درباره اعزام پسران روئینگی به اردوی چین، گفت: با توجه به اینکه قرار است ملی‌پوشان بعد از اردوی چین به مسابقات جهانی فرانسه بروند قرار است برای آنها ویزای شینگن بگیریم به همین دلیل 20 بهمن سفارت اتریش می‌خواهد کارهای ما را انجام دهد.

* فردی علاقمند را برای نایب‌رئیسی انتخاب می‌کنیم

امینی در ادامه این مصاحبه درباره انتخاب نایب‌رئیس با رفتن طالبی، اظهار داشت: برای طالبی آرزوی موفقیت دارم. رایزنی‌هایی داشته‌ایم و با وزارت ورزش هم صحبت کرده‌ایم تا فردی علاقمند برای این سمت انتخاب کنیم. به نتیجه رسیدیم اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/د

 


 

تاریخ: 1393/11/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: