برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مربی تیم لیگ‌ برتری هیئت بدمینتون آمل خبر داد صعود هیئت بدمینتون آمل به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر

مربی تیم لیگ‌ برتری هیئت بدمینتون آمل از صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشور در نخستین حضورش در این مسابقات خبر داد.

 

بهزاد زراعتگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل از صعود تیم هیئت بدمینتون این شهرستان به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشور خبر داد و گفت: تیم هیئت بدمینتون آمل به عنوان تنها نماینده مازندران توانست با نایب قهرمانی در لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه‌های کشور برای نخستین‌بار به لیگ برتر صعود کند.

وی اظهار کرد: در مرحله نیمه‌نهایی علاوه بر نماینده آمل، تیم‌هایی از تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و گنبد حضور دارند تا با برگزاری دیدارهای مختلف تکلیف قهرمان مسابقات مشخص شود.

مربی تیم لیگ‌ برتری هیئت بدمینتون آمل با اعلام اینکه بازیکنان این تیم در سالن ورزشی سرپوشیده حجاب تمرین دارند، گفت: امیدواریم بتوانیم با نمایش توانمندی‌های خود نماینده شایسته‌ای برای مازندران باشیم.

زراعتگر ادامه داد: در مرحله نیمه‌نهایی دو تیم میزبان شده تا بازی‌ها به صورت دوره‌ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت پیگیری شود تا تیمی که بالاترین امتیاز را کسب کرده به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی با اشاره به اینکه دور رفت مسابقات به احتمال زیاد اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، ادامه داد: هیئت بدمینتون آمل در مرحله مقدماتی با جای گرفتن در گروه نخست تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان و قزوین را پیش‌رو داشت که نماینده قزوین در ادامه رقابت‌ها از تیم‌داری انصراف داد.

زراعتگر با اعلام اینکه حسن متقی، مهران شهبازی و عرفان جوینده سه بازیکن کلیدی این تیم با عضویت در تیم ملی بدمینتون کشورمان هم‌اکنون در مسابقات بین‌المللی جام فجر به سر می‌برند، افزود: رضا شهبازی و آرمین برزنده نیز از دیگر بازیکنان ترکیب اصلی تیم هیئت بدمینتون آمل هستند.

مربی تیم لیگ‌ برتری هیئت بدمینتون آمل با اشاره به اینکه مرتضی ولی‌دوری از چهره‌های سرشناس بدمینتون ایران که هدایت تیم ملی بدمینتون در رده‌های مختلف را برعهده دارد، به عنوان سرمربی در تیم هیئت بدمینتون آمل حضور دارد، گفت: همت‌الله صداقت سرپرستی نماینده مازندران را عهده‌دار است.

زراعتگر گفت: تاکنون عملکرد بسیار خوبی در لیگ دسته یک و مرحله مقدماتی لیگ برتر داشتیم همچنین تمرینات بازیکنان هم به صورت مستمر در حال پیگیری است.

انتهای پیام/86012/ع30

 


 

تاریخ: 1393/11/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: