برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد: 3 امتیاز بازی مقابل پرسپولیس برای ماست/مشکلات اقتصادی ما را اذیت کرد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه 3 امتیاز بازی مقابل پرسپولیس برای ماست، گقت: مشکلات اقتصادی تیم ما را اذیت کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا مرزبان دقایقی پیش در نشست خبری پیش از بازی پدیده با پرسپولیس تهران با اشاره به مسابقه حساس تیم خود اظهار کرد: ما باید تغییراتی بر روی تیم انجام می‌دادیم، چراکه مشکلاتی در ضربات آخر داشتیم و در عمق نمی‌توانستیم به خوبی عمل کنیم، بنابراین بازیکنان جدیدی وارد تیم کردیم.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ما را اذیت کرد، اما با همکاری مدیریت باشگاه توانستیم امنیت خاطر بازیکنان را جذب کنیم، از غیبت اکبر صادقی در بازی مقابل پرسپولیس خبر داد و ادامه داد: سه بازیکن مصدوم دیگر نیز در تیم حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد خاطرنشان کرد: تیم پدیده بازیکنان خوبی دارد و با 27 امتیازی که ذخیره کرده‌ایم فکر می‌کنم بتوانیم تا پایان فصل به اهداف خود دست یابیم.

مرزبان همچنین از تمرینات خوب تیمش خبر داد و تصریح کرد: بازیکنان ما نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشته‌اند و امیدوارم در مقابل پرسپولیس بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی عنوان کرد: پرسپولیس تیمی است که 100 هزار نفر هوادار برای حمایت از این تیم در بازی‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و من این تیم را به خوبی می‌شناسم و پرسپولیس برای باخت به مشهد نیامده، اما ما سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

به گزارش فارس؛ بازی پدیده و پرسپولیس جمعه 24 بهمن‌ماه ساعت 15 در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ براساس اعلام باشگاه پدیده، 100 دستگاه اتوبوس از چهار نقطه میدان آزادی (میدان پارک ملت)، چهارراه مقدم طبرسی، چهارراه مخابرات قاسم‌آباد و میدان تختی راس ساعت 12 ظهر جمعه برای انتقال هواداران مشتاق برای تماشای بازی پدیده و پرسپولیس تهران به استادیوم ثامن‌الائمه آماده سرویس‌دهی هستند.

انتهای پیام/3138/ذ20

 

تاریخ: 1393/11/23
موضوع: رزمی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: