برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تيم ملي ورزش زورخانه‌اي ايران از تركيه به وطن بازگشت

ورزش. ورزش زورخانه اي. جام جهاني. تركيه
تهران - تيم ملي ورزش پهلواني و زورخانه‌اي ايران كه در مسابقه‌هاي جام جهاني ورزش پهلواني و زورخانه‌اي در شهر قونيه تركيه به مقام قهرماني رسيد، بامداد امروز/سه شنبه/ به تهران بازگشت.

به گزارش ايرنا، در مراسم استقبال از ورزشكاران باستاني كار كشورمان در فرودگاه امام خميني (ره) تهران كه با ضرب و زنگ و نواي ورزش باستاني همراه بود، مسوولان فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه اي، پيشكسوتان ورزش باستاني و همچنين جمعي از مردم علاقه مند به اين ورزش حضور داشتند.

مراسم استقبال از ورزشكاران ورزش پهلواني و زورخانه‌اي با ضرب و زنگ و نواي مرشد علي تاري و اشعاري كه در وصف شجاعت، دليري و سربلندي ايرانيان در جهان خوانده مي‌شد، همراه بود كه طنين صداي مرشد، حال و هواي خاصي به اين مراسم بخشيده بود.

شايان ذكر است، در مسابقه‌هاي جام جهاني ورزش زورخانه‌اي كه با شركت تيم هاي ‪ ۱۵‬كشور به مدت سه روز در شهر قونيه تركيه برگزار شد، تيم ايران با كسب ‪ ۱۷۵۱‬امتياز به مقام قهرماني رسيد.

تيم افغانستان با ‪ ۱۵۶۷‬امتياز نايب قهرمان شد و تيم‌هاي عراق و جمهوري آذربايجان نيز به ترتيب با ‪ ۱۴۳۵‬و ‪ ۱۳۷۲‬مشتركا سوم شدند.

آرش مرداني كه به تازگي بازوبند پهلواني خود را از دست رييس جمهور ايران دريافت كرده بود، در مسابقه‌هاي جام جهاني ورزش پهلواني و زورخانه‌اي در شهر قونيه تركيه با غلبه بر حريفان خود بر سكوي نخست ايستاد.










تاریخ: 1389/8/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: