برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی پرسپولیس روی آنتن ۹۰ نیامد سخنان دوپهلوی نژادفلاح درباره حضور برانکو و ابقای درخشان/ فن پیچ‌پیچک خادم به عادل!+فیلم

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در برنامه ۹۰ از آمادگی برانکو برای حضور در جمع قرمزپوشان خبر داد و همچنین اعلام کرد درخشان گزینه اول برای هدایت این تیم است!

 

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه 90 روی آنتن رفت و طبق روال همیشگی خود به بررسی اتفاقات فوتبالی هفته گذشته لیگ پرداخته شد.

سوال نظرسنجی این برنامه اختصاص به انتخاب برترین بازیکن دو ماه اخیر داشت و مخاطبان برنامه 5 گزینه ( مرتضی پورعلی گنچی، آندرانیک تیموریان، قاسم حدادی‌فر، سجاد شهباززاده و وریا غفوری) را پیش‌رو داشتند.

 

در پایان پورعلی گنجی با 37 درصد بیشترین آرا را به خود اختصاص داد تا بهترین بازیکن دو ماه اخیر فوتبال ایران شود.

کارشناس داوری این هفته مسعود مردای بود.

آماری از رقابت‌های لیگ برتر قبل و بعد از تعطیلات پخش شد و مشخص شد که آمار گلزنی بعد از تعطیلات لیگ کاهش محسوسی داشته است.

 

در ادامه گزارشی از دیدار فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان پخش شد و اینکه شاگردان فرکی نمایش قابل قبولی در این دیدار داشتند و بازیکنان این تیم زیر ذره‌بین آنالیزورهای برنامه 90 قرار گرفته بودند.

مشخص شد که تعداد پاس‌های رد و بدل شده در دیدار فولاد و سپاهان از بازی لورکوزن - ولفسبورگ بیشتر بود.

 

 

 

 

*این فیلم را ببینید.

 

گزارشی از دیدار پدیده مشهد مقابل پرسپولیس پخش شد.

 

 

*این فیلم را ببینید.

 

در ادامه محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه 90 آمد و صحبت‌هایی را درباره حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس مطرح کرد.

وی در حالی از اعلام آمدگی برانکو در پرسپولیس خبر داد که در نقطه مقابل از باقی ماندن درخشان در پرسپولیس و اینکه وی گزینه اول سرخ‌پوشان است، مطالبی را عنوان کرد.

نژاد فلاح افزود: برانکو ایوانکوویچ برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است و ماهم برای حضور ایشان در پرسپولیس اعلام آمادگی کردیم. درخشان قطعاً گزینه اول ما است و برانکو گزینه دوم و افشین قطبی گزینه سوم پرسپولیس است.

وی گفت: ضمن تقدیر و تشکر از حضور درخشان در پرسپولیس، باور ما این است که درخشان کارش را در تیم ادامه دهد و اگر تصمیمی گرفته شود باید در جلسات بعدی باشد. ما کار مطالعاتی خودمان را انجام داده‌ایم و کار مذاکره هم انجام شده و درخشان هم در جریان مذاکرات ما قرار دارد!

 

*این فیلم را ببینید.

در ادامه برنامه فردوسی‌پور پس از صحبت‌های نژاد فلاح قصد داشت با حمیدرضا درخشان سرمربی پرسپولیس ارتباط تلفنی برقرار کند اما درخشان پاسخگو نبود و سرمربی پرسپولیس روی خط تلفنی این برنامه نیامد!

گزارشی از انتقال مبین میردورقی بازیکن جنجالی به پرسپولیس پخش شد.

 

گزارشی آماری از عملکرد دروازه‌بانان لیگ برتر پخش شد.

 

 

 

در ادامه برنامه 90، دو میهمان حضور داشتند. میرعلی پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی و امیر رضا حادم نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در استودیو حاضر شدند.

پوری حسینی گفت: مزایده استقلال و پرسپولیس در مرحله اول موفق نبود. امیدواریم دور دوم مزایده را پیش از سال 94 برگزار کنیم و البته شرایط را ساده‌تر بگیریم ولی رقم مزایده را پایین نمی‌آوریم.

 

وی گفت: ارزشی که برای زمین، ساختمان و برند باشگاه ها تعیین شده است به صورت دقیق مورد بررسی قرار داده شده و قیمت 290 میلیارد تومان کارشناسی شده است.

در ادامه امیررضا خادم درباره انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: این اعضا با نظر جمعی انتخاب شدند و آن زمان باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی بسیار حادی روبرو بودند.

وی گفت: به نظر من حضور بخش خصوصی در این دوتیم خوب بوده است، نصیب استقلال از بخش خصوصی در حدود 15 میلیارد تومان بوده است و پرسپولیس بیش از 20 میلیارد تومانت از بخش خصوصی سود برده‌اند.

خادم گفت: زمانی که ما تیم پرسپولیس را بستیم ، سه هفته زمان برد تا ما برای استقلال حامی مالی پیدا کنیم و در آن زمان سیاسی گروهی را معرفی کرد که  فکر نمی‌کنم مشکلی در این خصوص باشد. در مورد کمک به تیم راه آهن نیز برای اینکه این تیم به لیگ دسته پایین تر سقوط نکند برای این تیم حامی مالی پیدا کرد. در مورد پرسپولیس هم مسئولیت داشت و به آن کمک کرد.

در ادامه عادل فردوسی‌پور مجری برنامه 90 با کنایه به معاون وزرات ورزش گفت که وی از فن پیچ‌پیچک برای پاسخگویی استفاده کرده است!

 

در اواخر برنامه هم پوری حسینی خاطرنشان کرد: برای مزایده سرخابی‌ها دو راه وجود دارد، یکی اینکه شرایط مزایده بار دیگرتکرار شود، یا اینکه شرایط جدید پیش‌بینی شود البته مبلغ 290 میلیارد باقی خواهد ماند.

امکان دارد هیات واگذاری شرایط مزایده این دو باشگاه را برای خریداران تسهیل کند و احتمالاً عددی کمتر را برای مبلغ نقدی پیشنهاد شود (کمتر از 40 درصد) و اینکه میزبان اقساط هم افزایش یابد.

وی درباره بدهی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: ما برند، ورزشگاه و ساختمان سرخابی‌ها را به مزایده گذاشته‌ایم و وقتی قرارداد با خریدار بسته شود این دو باشگاه اول مردادماه منحل خواهند شد و بدهی توسط دولت پرداخت می‌شود.

 

اردشیر میردورقی پدر مبین میردورقی روی خط برنامه 90 آمد و به صورت تلفنی درباره حرف و حدیث‌هایی که درباره پسرش وجود داشت، توضیحاتی را مطرح کرد که البته با کنایه‌های فردوسی‌پور همراه بود.

 

گزارشی از عملکرد لژیونرهای ایرانی پخش شد.

تاریخ: 1393/11/28
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: