برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم قطری کیفیت نداشت گودرزی: قیمت ارائه‌شده برای سرخابی‌ها کارشناسی شده است/ امیدوارم پرسپولیس با نژادفلاح بهتر شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: قیمتی که از سوی دولت برای واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعلام شده، حتماً کارشناسی‌شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود گودرزی پس از برتری نفت تهران مقابل الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: این پیروزی را تبریک می‌گویم، نفت امروز تیم خوبی بود و قطری‌ها نیز تیم‌شان کیفیت نداشت.

وی ادامه داد: وظیفه‌ام بود تا به ورزشگاه بیایم و از نفت حمایت کنم، چرا که این بازی یک بازی ملی بود، البته تیم‌های قطری همواره هزینه‌های زیادی در فوتبال می‌کنند و پول زیادی را خرج این رشته می‌کنند اما امروز دیدید که تیم‌شان کیفیت نداشت،‌ امیدوارم نفت در ادامه مسیرش در آسیا موفق شاد، ضمن اینکه مردم نیز حمایت خوبی از این تیم داشتند.

گودرزی در مورد خصوصی‌سازی در فوتبال و واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: این منوط به طرف‌های قرارداد است تا بتوانند این دو باشگاه را خریداری کنند، البته معلوم نیست تا پایان سال این اتفاق بیفتد.

وزیر ورزش تأکید کرد: برای واگذاری استقلال و پرسپولیس اینکه در سری اول پاکتی باز نشد نگران نیستم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع تا قبل از پایان سال محقق می‌شود، یادآور شد: در این مورد کارشناسان خصوصی‌سازی پیگیر هستند.

گودرزی همچنین در مورد اینکه آیا 290 میلیارد تومان قیمت زیادی برای هریک از این دو تیم نیست، گفت: حتماً روی این رقم کارشناسی شده که آن را اعلام کرده‌اند.

وی در پایان در مورد حضور نژادفلاح در پرسپولیس تصریح کرد: نژادفلاح را آوردیم که انتخاب خوبی بود، امیدوارم با این انتخاب وضعیت پرسپولیس بهتر شود.

تاریخ: 1393/11/28
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: