برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زمانی در گفت‌وگو با فارس: متقاضیان به امید کاهش قیمت در مزایده استقلال و پرسپولیس حاضر نشدند/ شنبه زمان برگزاری مزایده مشخص می‌شود

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: متقاضیان به امید کاهش قیمت پایه در مزایده استقلال و پرسپولیس شرکت نکردند اما سازمان خصوصی‌سازی از موضع خود در خصوص قیمت پایین نخواهد آمد.

 

حسن زمانی رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از سوی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عدم برگزاری مزایده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در زمان معین (27 بهمن) گفت: متقاضیان برای خرید این 2 باشگاه به امید اینکه سازمان خصوصی‌سازی قیمت پایه را در مزایده کاهش دهد در مزایده شرکت نکردند.

وی افزود: سازمان خصوصی‌سازی از موضع خود در مورد قیمت پایه در نظر گرفته شده برای 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس عقب نمی‌نشیند و تصمیمی برای تغییر قیمت و پایین آوردن آن ندارد.

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه استقلال و پرسپولیس متقاضیان زیادی دارد و اگر کسی در حوزه اقتصادی فعال باشد می‌داند که در کمتر از 2 سال مبلغی را که برای خرید هر یک از این باشگاه‌ها هزینه کند به دست می‌آورد.

زمانی در پایان گفت: سازمان خصوصی‌سازی روز شنبه دوم اسفند 93 جلسه‌ای را برگزار و در این جلسه زمان برگزاری مزایده را مشخص خواهد کرد.

تاریخ: 1393/12/1
موضوع: رزمی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: