برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هر تصمیمی باشگاه بگیرد می‌پذیرم درخشان: ۲۰ موقعیت گل داشتیم/ صبا ۹۰ دقیقه دست و پا زد تا گل نخورد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی امروز مقابل صبای قم حدود ۲۰ موقعیت گل داشتیم و صبا ۹۰ دقیقه دست و پا زد تا دروازه‌اش باز نشود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید درخشان پس از تساوی بدون گل مقابل صبای قم در نشست خبری گفت: به نظر من پرسپولیس امروز روز بزرگی را پشت سر گذاشت و فوتبال خیلی خوبی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: به صراحت می‌گویم به این تیم افتخار می‌کنم چون حریف 90 دقیقه دست و پا می‌زد که گل نخورد و نبازد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون حدود 20 موقعیت گل داشتیم و صبا با چنگ و دندان دفاع می‌کرد. این هم یک نوع فوتبال است و همه دیدند که ما یک فرصت هم به صبا ندادیم و با بدشانسی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد.

درخشان گفت: اگر یکی از موقعیت‌های مان گل می‌شد بالای 3-4 گل می‌زدیم بازهم می‌گویم برتری با پرسپولیس بود.

وی در مورد شعارهای هواداران و اینکه به درخواست آنها احترام می‌گذارد یا نه، گفت: پرسپولیس هیات مدیره و مدیرعامل دارد و تصمیم‌ها را آنها می‌گیرند و هر تصمیمی باشگاه بگیرد آن را می‌پذیرم.

درخشان در پاسخ به این سوال که نژاد فلاح گفته صدای هواداران را شنیده گفت: معمولا هواداران وقتی ناراحت می‌شوند یک نفر را سیبل می‌کنند تا علیه او شعار دهند اما آنهایی که فوتبال را می‌فهمند دیدند که پرسپولیس چه فوتبالی ارائه کرد.

یک خبرنگار پرسید: آقای درخشان شما بعد از برد پرسپولیس مقابل صبا در بازی رفت گفتید پرسپولیس روی خلاقیت فردی به گل رسید و قدرت فنی و بار فنی نداشت اما اکنون با همه بازیکنان چرا با خلاقیت فنی پیروز نشدید که درخشان گفت: مثلا صبا چه قدرتی داشت؟ دفاع اتوبوسی می‌کرد تا گل نخورد. بهترین بازیکن صبا دروازه‌بانش بود و کجای این تیم برتر بوده است؟

درخشان در واکنش به تکرار سوال خبرنگاری که همین سوال را پرسید گفت: عذرخواهی می‌کنم شاید شما فوتبال را ندیده‌اید که این سوال حاشیه‌ای را می پرسید. پرسپولیس تیم برتر بود اما روز بد پرسپولیس و روز بدبیاری ما بود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: هر حرکتی در تیم زمان خاص خودش را دارد که اگر آن کار در زمان مناسب انجام نشود بازیکن نمی‌تواند از توانایی خود استفاده کند و امیدوارم از این صحبت‌ها و این وضعیت خارج شویم ولی متاسفانه هر زمان می‌خواهیم به آرامش برسیم این آرامش را از ما می‌گیرند.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم همین روند را ادامه می‌دهد، گفت: من از شما می‌پرسم آیا این روند بدی است؟ نگرانی ما زدن گل اول است و مطمئن باشید نوع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. تیم‌ها در ایران ضد فوتبال بازی می‌کنند و اگر یک امتیاز بگیرند انگار ما را برده اند. اگر صبا مثل پدیده مقابل ما بازی می‌کرد مطمئن باشید می‌باخت. امیدوارم در آسیا به بدشانسی نخوریم و برنده از بازی خارج شویم.

تاریخ: 1393/12/1
موضوع: رزمی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: