برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با همكاري وزارت آموزش و پرورش؟ پايگاه‌هاي استعداديابي وزنه برداري در سراسر كشور راه اندازي مي‌شود

ورزش. داخلي. وزنه برداري
تهران - پايگاه استعداديابي وزنه برداري در مراكز استان‌ها و شهرستان‌هاي مستعد در اين رشته ورزشي با همكاري وزارت آموزش و پرورش داير شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري، اين تصميم در نشست مشترك كيومرث هاشمي قائم مقام وزير آموزش و پرورش در امور تربيت بدني و سلامت و حسين رضازاده سرپرست فدراسيون وزنه برداري اتخاذ شد.

بر اين اساس وزارت آموزش و پرورش سالن‌هايي را در اختيار فدراسيون وزنه برداري قرار خواهد داد تا توسط فدراسيون تجهيز و آماده بهره برداري شود.

مربيان وزنه برداري نيز با تائيد فدراسيون وزنه برداري به آموزش و پرورش معرفي مي‌شوند تا براي فعاليت در اين پايگاه‌هاي وزنه برداري، با آنها قرارداد همكاري منعقد شود.

در همين راستا طي روزهاي آتي نمايندگاني از فدراسيون وزنه برداري و وزارت آموزش و پرورش، در نشست مشتركي موارد مطرح شده در نشست مشترك رضازاده و هاشمي را در قالب تفاهمنامه‌اي به امضاي طرفين مي‌رسانند تا مقدمات اجرايي شدن آن فراهم شود.

در نشست مشترك قائم مقام وزير آموزش و پرورش و سرپرست فدراسيون وزنه برداري در خصوص راه اندازي يك مدرسه وزنه برداري در كلانشهر تهران، فعال كردن انجمن‌هاي وزنه برداري آموزش و پرورش و برقراري تعامل پايدار ميان وزارت آموزش و پرورش و فدراسيون وزنه برداري نيز بحث و تبادل نظر شد.

قائم مقام وزير آموزش و پرورش در امور تربيت بدني و سلامت در اين نشست با اشاره به نگاه ملي آموزش و پرورش در بحث شناسايي استعدادهاي ورزشي، خاطرنشان كرد: استخدام ‪ ۱۵‬هزار معلم متخصص تربيت بدني در راستاي رفع كمبود آموزش و پرورش در خصوص نيروهاي متخصص تربيت بدني به ويژه در مقطع ابتدايي مدارس بود.

كيومرث هاشمي افزود: اگر در بخش پشتوانه‌سازي و استعداديابي قدم‌هاي موثري برداشته شود، بسياري از مشكلات ورزشي در ايران حل خواهد شد.

در ادامه اين نشست سرپرست فدراسيون وزنه برداري نيز، با تقدير از تلاش‌هاي آموزش و پرورش در بحث استعدايابي در ورزش، خاطرنشان كرد: رسيدن به قله هاي افتخار و تداوم بخشيدن به قهرماني‌ها ميسر فقط با توجه ويژه به امر پشتوانه‌سازي ميسر مي‌شود.

حسين رضازاده با اشاره به اينكه براي استعداديابي نيازمند انجام كار گروهي وسيعي هستيم افزود: باعث خرسندي است كه وزارتخانه توانمندي چون آموزش و پرورش نگاه ويژه‌اي براي تحقق اين هدف دارد.

وي اضافه كرد: فدراسيون وزنه برداري در بخش آموزش و استعداديابي، از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد و اين آمادگي را دارد كه بخش قابل توجهي از بودجه اين فدراسيون را به كشف استعدادهاي وزنه برداري در سراسر كشور و آموزش و شكوفايي آنان اختصاص دهد.





تاریخ: 1389/8/5
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: