برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو: منتظر درخشش بانوان ووشوکار در گوانگجو و سنگاپور هستیم

خبرگزاری بین المللی زنان "ایونا": نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو گفت: حضور2 بانوی ساندا کار کشورمان در رقابتهای آسیایی گوانگجو نشان از رشد این رشته ورزشی در این بخش به نسبت سالهای گذشته است.

به گزارش خبرگزاری زنان ،"ژاله شریفی" در این باره اظهار داشت: با توجه به پایه گذاریهای که در این رشته مخصوصا در بخش بانوان صورت گرفته است، ایران به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در رقابتهای جهانی و حتی آسیایی به عنوان مهد این رشته ورزشی از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهد بود و قطعا با این روال روی ایران حساب ویژه ای باز کرده اند.

وی ادامه داد: البته در بخش تالوی بانوان مخصوصا در رده بزرگسالان نتوانسته نماینده ای در رقابتهای آسیایی گوانگجو داشته باشیم اما در مجموع 3 رده نونهالان، نوجوانان و جوانان به رشد قابل چشم گیری دست یافته ایم.

شریفی در ادامه با اشاره به آمادگی خدیجه آزاد پور و الهه منصوریان در اردوهای آمادگی افزود: بانوان اعزامی به رقابتهای گوانگجو از جمعه هفته جاری تمرینات نهایی خود را به طور مستمر تا زمان اعزام، زیر نظر مربی چینی پیگیری می کنند و امیدوارم با توجه به شرایط جسمی و فنی که دارند بتوانند مثل همیشه برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

نایب رئیس بانوان ووشو با اشاره به برگزاری رقابتهای انتخابی با سطح بالای فنی و رضایت مربی چینی از آمادگی نفرات تاکید کرد: البته در بخش جوانان ساندا نیز 4 نماینده در رقابتهای جهانی سنگاپور خواهیم داشت که در نهایت 3 وزن را به این رقابتها اعزام خواهیم کرد و قطعا این رده سنی امیدواری ما را برای داشتن یک تیم آماده دو چندان خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی و پایه گذاریهای مستمر در این رشته و در بخش بانوان گفت: خوشبختانه برای بالا رفتن سطح فنی و دانش علمی بانوان در 3 رده سنی در استانها و هیات ها، برنامه های جامعی صورت گرفته است، ضمن اینکه با راه اندازی لیگ بانوان و افزایش تعداد تیمها و باشگاهها در این رقابتها روز به روز انگیزه بانوان بالاتر خواهد رفت.

شریفی در نهایت تاکید کرد: تاکنون تفاهم نامه های بسیاری با وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش عالی داشته ایم تا با راه اندازی انجمن های ورزشی و همگانی کردن این رشته ورزشی بتوانیم در رقابتهای فیزو" المپیک دانشجویان جهان" نیز حضور داشته باشیم.

 کدخبر : 89080515

 

تاریخ: 1389/8/5
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: