برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات رالي اتومبيل راني قهرماني كشور، نفرات برتر خود را شناخت

ورزش. اتومبيلراني. مسابقات رالي اتومبيلراني قهرماني كشور. كاشان كاشان - دومين دوره مسابقات رالي اتومبيل راني قهرماني كشور با شناخت نفرات برتر اين رقابتها، به كار خود پايان داد.

طراح مسابقات رالي فدراسيون موتورسواري و اتومبيل راني ايران،روز شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت:اين دوره از مسابقه‌ها به ميزباني شركت خودروسازي سايپا به مدت دو روز و در دو مرحله در شهرستان كاشان برگزار شد شهرام برادران،تعداد شركت‌كنندگان در اين مسابقه‌ها را ‪ ۲۶‬شركت‌كننده از تيم‌هاي سايپا، ايران خودرو، خضرا مشهد، خوزستان و مازندران ذكر كرد.

وي گفت: شركت‌كنندگان در اين مسابقات، در دو رده حرفه‌اي و آماتور در كلاس‌هاي يكهزار و ‪ ،۴۰۰‬يكهزار و ‪ ۶۰۰‬و دو هزار سي سي، با هم به رقابت پرداختند.

وي، محدوده اين مسابقات را حدود يكهزار كيلومتر در مناطق كاشان، ابيانه، ميمه و جوشقان بيان كرد وافزود:مسير اصلي مسابقه ‪ ۲۲۸‬كيلومتر از جاده‌هاي خاكي و ناهموار اين مناطق بود.

وي درباره نفرات برتر دومين دوره مسابقات رالي اتومبيل راني كشور گفت :در رده حرفه‌اي و دركلاس يكهزارو‪ ۶۰۰‬سي سي حسين قدسيوآرش رامين يكتاازتهران،فرامرز پورناصر وپيمان فرازمند از ايران خودروي تهران و شهاب پيشاني دار و رضا حاجي پور به ترتيب در مكانهاي اول تا سوم قرار گرفتند.

برادران،واچيك حق ورديانو كيانوش بدخش از تيم ايران خودرو تهران، هرمز كلهر و سيد مسعود واحدي از تيم سايپا تهران و رضا شالچي و كامران حاتم خاني از تيم ايران خودرو تهران را نفرات برتر كلاس يكهزار و ‪ ۴۰۰‬سي سي اين مسابقات معرفي كرد.

وي گفت: برندگان اين دوره از مسابقات در كلاس دو هزار سي سي نيز مازيار بنكدار و حسن فراهاني از تهران، مجيد شهپريو كوروش گيفاني و حسين امامي و علي فلاح از تيم خضرا مشهد بودند.

وي همچنين، به رده بندي تيمي رقابتهاي ياد شده نيز اشاره كرد و گفت: در كلاس يكهزار و ‪ ۶۰۰‬سي سي، تيم سايپا اول و تيم ايران خودرو دوم شد.

وي، اضافه كرد: در كلاس يكهزار و ‪ ۴۰۰‬سي سي، تيم ايران خودرو اول، تيم سايپا دوم و در كلاس دو هزار سي سي نيز ، تيم خضرا مشهد اول و تيم سايپا دوم شد.

وي خاطرنشان كرد: نتايج رده آماتور اين دوره از مسابقات هنوز در دست بررسي است.

برادران خاطرنشان كرد: نتايج اعلام شده، اوليه است و نتايج اصلي اين دوره از مسابقات، پس از بررسي دقيق ناظران مشخص و اعلام خواهد شد.

اولين دوره از اين مسابقات نيز به ميزباني استانهاي تهران و مركزي برگزار شده بود.





تاریخ: 1389/8/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: