برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات رالي اتومبيلراني قهرماني كشور پايان يافت

ورزش. اتومبيلراني. مسابقات رالي اتومبيلراني قهرماني كشور. كاشان كاشان - دومين دوره مسابقات رالي اتومبيلراني قهرماني كشور با شناخت نفرات برتر به كار خود پايان داد.

شهرام برادران طراح مسابقات رالي فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني ايران، روز شنبه در گفت و گو با ايرنا، اظهار داشت: اين دوره از مسابقه ها به ميزباني شركت خودروسازي سايپا به مدت دو روز و در دو مرحله در شهرستان كاشان برگزار شد.

وي تعداد شركت‌كنندگان در اين دوره از مسابقه‌ها را ‪ ۲۶‬شركت‌كننده از تيم هاي سايپا، ايران خودرو، خضرا مشهد، خوزستان و مازندران ذكر كرد و گفت:
شركت‌كنندگان اين دوره از مسابقات، در دو رده حرفه‌اي و آماتور در كلاس هاي يك هزار و ‪ ،۴۰۰‬يك هزار و ‪ ۶۰۰‬و دو هزار سي سي، با هم به رقابت پرداختند.

برادران، محدوده اين مسابقات را حدود يك هزار كيلومتر در مناطق كاشان، ابيانه، ميمه و جوشقان بيان كرد و افزود: مسير اصلي مسابقه ‪ ۲۲۸‬كيلومتر از جاده‌هاي خاكي و ناهموار اين مناطق بود.

وي در خصوص نفرات برتر دومين دوره مسابقات رالي اتومبيلراني كشور گفت: در رده حرفه‌اي و در كلاس يك هزار و ‪ ۶۰۰‬سي سي حسين قدسي و آرش رامين يكتا از تهران، فرامرز پورناصر و پيمان فرازمند از ايران خودرو تهران و شهاب پيشاني دار و رضا حاجي پور به ترتيب در مكانهاي اول تا سوم قرار گرفتند.

وي افزود: واچيك حق ورديانو كيانوش بدخش از تيم ايران خودرو تهران، هرمز كلهر و سيد مسعود واحدي از تيم سايپا تهران و رضا شالچي و كامران حاتم خاني از تيم ايران خودرو تهران نيز نفرات برتر كلاس يك هزار و ‪ ۴۰۰‬سي سي اين دوره از مسابقات شدند.

برادران، برندگان اين دوره از مسابقات در كلاس دو هزار سي سي را نيز مازيار بنكدار و حسن فراهاني از تهران، مجيد شهپري و كوروش گيفاني و حسين امامي و علي فلاح از تيم خضرا مشهد نام برد.

وي با اشاره به رده بندي تيمي نيز گفت: در كلاس يك هزار و ‪ ۶۰۰‬سي سي، تيم سايپا اول و تيم ايران خودرو دوم شد.

وي اضافه كرد: در كلاس يك هزار و ‪ ۴۰۰‬سي سي، تيم ايران خودرو اول تيم سايپا دوم و در كلاس دو هزار سي سي نيز ، تيم خضرا مشهد اول و تيم سايپا دوم شد.

برادران خاطر نشان كرد: نتايج رده آماتور اين دوره از مسابقات هنوز در دست بررسي است.

وي با رضايت بخش دانستن اين دوره از مسابقه‌ها خاطر نشان كرد: نتايج اعلام شده، اوليه است و نتايج اصلي اين دوره از مسابقات، پس از بررسي دقيق ناظران مشخص و اعلام خواهد شد.

اولين دوره از اين مسابقات نيز به ميزباني استانهاي تهران و مركزي برگزار شده بود.




تاریخ: 1389/8/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: