برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نايب رييس فدراسيون موتورسواري و اتومبيل راني: سطح كيفي مسابقات دومين دوره رالي اتومبيل راني بالا بود

ورزش. اتومبيلراني. مسابقات رالي اتومبيلراني كشور. كاشان
كاشان - نايب رييس فدراسيون موتورسواري و اتومبيل راني، سطح كيفي دومين دوره مسابقات رالي اتومبيل راني قهرماني كشور را بالا ارزيابي كرد.

حسين شهرياري، روز شنبه در گفت و گو با ايرنا، اظهارداشت: مسابقات اين دوره از لحاظ نحوه برگزاري و قوانين اعمال شده، تطابق بسياري با مسابقات رالي بين‌المللي داشت.

وي، ممنوع بودن سوخت‌گيري خارج از كمپ و تعويض بيش از شش لاستيك را از جمله قوانين اعمال شده اين دوره از مسابقات بيان كرد و گفت: اين تغييرات كه افزايش سطح كيفي مسابقات را به همراه داشت،كار شركت‌كنندگان را نيز بسيار سخت و دشوار كرد.

وي رانت‌هاي رالي در استان گيلان، مسابقات موتوركراس آسيايي در فيليپين و اندونزي تا پايان سال جاري با حضور دو شركت‌كننده را از جمله برنامه هاي اين فدراسيون اعلام كرد.

شهرياري همچنين مسابقات كارتينگ قهرماني جهان در ايتاليا را كه تا پايان ماه آتي با حضور سه شركت‌كننده از كشورمان برگزار مي‌شود را از ديگر برنامه‌هاي آتي اين فدراسيون عنوان كرد.

دومين دوره از مسابقات رالي اتومبيل راني قهرماني كشور به ميزباني شركت خودروسازي سايپا به مدت دو روز و با حضور ‪ ۲۶‬شركت‌كننده در دو رده حرفه اي و آماتور در كلاس‌هاي يكهزار و ‪ ،۴۰۰‬يكهزار و ‪ ۶۰۰‬و دو هزار سي سي در روزهاي ‪۵‬تا ‪ ۶‬آبان ماه سال جاري در كاشان برگزار شد.










تاریخ: 1389/8/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: