برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم ملی پرورش اندام ایران با کسب هفت مدال قهرمان جهان شد

دومین دوره رقابت‌های جهانی پرورش اندام با قهرمانی تیم ملی پرورش اندام ایران در شهر "واراناسی" هندوستان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این رقابت‌ها که با حضور 100 ورزشکار از 26 کشور جهان در شهر واراناسی هند برگزار شد، تیم ایران با 100 امتیاز و همانند دوره اول مسابقات در امارات به مقام قهرمانی رسید.

تیم امارات در رده بندی نهایی رقابت‌های جهانی پرورش اندام با 94 امتیاز دوم شد و تیم هند با کسب 84 امتیاز در جای سوم ایستاد. مقام قهرمان قهرمانان رقابت‌های جهانی هند نیز به ورزشکاری از کشور مجارستان تعلق گرفت.

در رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی جهان و در وزن 70 کیلوگرم یوسف کریمی به مدال نقره رسید و علی رستمی نیز همین عنوان را در وزن 75 کیلوگرم کسب کرد. در وزن 80 کیلوگرم و همانطور که انتظار می رفت، محرم پناهی به مدال طلا دست یافت و احمد پایدار نیز به مدال نقره این وزن دست یافت.

عباس عاقلی افتخاری، دیگر چهره طلایی کشورمان در مسابقات جهانی بود که موفق شد مدال طلای وزن 85 کیلوگرم را به گردن آویزد. تیم ملی کشورمان در وزن 100 کیلوگرم نیز توسط علیرضا اسداللهی به مدال نقره رسید و ابوالفضل ربی در این وزن به مدال نقره دست یافت.

ایمان رحیم پور دیگر چهره مدال آور کشورمان از پیکارهای جهانی هند بود که توانست مدال برنز وزن 100+ کیلوگرم را از آن خود کند.

تیم پرورش اندام ایران قهرمان رقابت‌های جهانی هندوستان ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد فردا وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران خواهد شد.

همچنین در پایان این رقابت‌ها کشور مالزی به عنوان میزبان سومین دوره مسابقات جهانی پرورش اندام معرفی شد.


تاریخ: 1389/8/10
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: