برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کسب هفت مدال طلا ، نقره و برنز تيم پرورش اندام ايران قهرمان جهان شد

جام جم آنلاين: دومين دوره رقابت‌هاي جهاني پرورش اندام با قهرماني تيم ملي پرورش اندام ايران در شهر «واراناسي» هندوستان به پايان رسيد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام جمهوري اسلامي ايران ، در اين رقابت‌ها که با حضور 100 ورزشکار از 26 کشور جهان در شهر واراناسي هند برگزار شد، تيم ايران با 100 امتياز و همانند دوره اول مسابقات در امارات به مقام قهرماني رسيد.

تيم امارات در رده بندي نهايي رقابت‌هاي جهاني پرورش اندام با 94 امتياز دوم شد و تيم هند با کسب 84 امتياز در جاي سوم ايستاد. مقام قهرمان قهرمانان رقابت‌هاي جهاني هند نيز به ورزشکاري از کشور مجارستان تعلق گرفت.

در رقابت‌هاي پرورش اندام قهرماني جهان و در وزن 70 کيلوگرم يوسف کريمي به مدال نقره رسيد و علي رستمي نيز همين عنوان را در وزن 75 کيلوگرم کسب کرد. در وزن 80 کيلوگرم و همانطور که انتظار مي رفت، محرم پناهي به مدال طلا دست يافت و احمد پايدار نيز به مدال نقره اين وزن دست يافت.

عباس عاقلي افتخاري، ديگر چهره طلايي کشورمان در مسابقات جهاني بود که موفق شد مدال طلاي وزن 85 کيلوگرم را به گردن آويزد. تيم ملي کشورمان در وزن 100 کيلوگرم نيز توسط عليرضا اسداللهي به مدال نقره رسيد و ابوالفضل ربي در اين وزن پنج شد.

ايمان رحيم پور از ديگر مدال آور کشورمان از پيکارهاي جهاني هند بود که توانست مدال برنز وزن 100+ کيلوگرم را از آن خود کند.

گفتني است ؛ تيم پرورش اندام ايران قهرمان رقابت‌هاي جهاني هندوستان ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد فردا وارد فرودگاه امام خميني (ره) تهران خواهد شد.

همچنين در پايان اين رقابت‌ها کشور مالزي به عنوان ميزبان سومين دوره مسابقات جهاني پرورش اندام معرفي شد.

تاریخ: 1389/8/10
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: