برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دولت دهم توجه ويژه‌اي به ورزش روستايي و عشايري دارد

ورزش. داخلي. ورزش روستايي
زنجان- رييس فدراسيون ورزشهاي روستايي وعشايري كشورگفت: دولت دهم توجه ويژه‌اي به ورزش روستايي وعشايري دارد و در راستاي توسعه و ارتقاي آن تلاش مي‌كند.

غلامرضا جعفري روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رييس هيات ورزش روستايي و عشايري استان زنجان، افزود: دولت دهم توسعه ورزش و جلب مشاركت روستاييان را در برنامه‌هاي كاري خود قرار داده و تلاش مي‌كند قدم‌هاي بزرگ و تاثير گذاري در اين راستا برداشته شود.

وي، يادآورشد: يكي از اهداف مهم اين فدراسيون تامين سلامت جسمي و روحي روستاييان و عشاير كشور است.

جعفري، افزود: اهداف خاص و تببين شده‌اي براي پهلوان‌سازي با استفاده از ابزارهاي تربيتي در فدراسيون ورزش روستايي و عشايري وجود دارد و در راس همه آنها، حاكم بودن فرهنگ ارزشي كشور بر فعاليت‌هاي اين فدراسيون است.

رييس فدراسيون ورزشهاي روستايي و عشايري كشور گفت: توسعه ورزش‌هاي روستايي و عشايري سرآغاز تحولي نوين در بخش‌هاي مختلف در روستاها در دولت عدالت محور نهم و دهم محسوب مي‌شود.

وي، به وجود پتانسيل و ظرفيت‌هاي موجود در روستاها اشاره كرد و افزود:
اين فدراسيون تلاش مي‌كند در توزيع امكانات و تجهيزات شهرها وروستاها دقت كافي داشته باشد.

رييس فدراسيون ورزشهاي روستايي و عشايري كشور، عملكرد هيات ورزشهاي روستايي استان زنجان را مثبت ارزيابي كرد و گفت: اين هيات با تعامل خوب با نهادها و ادارات تربيت بدني توانسته از فرصت‌هاي نهفته به خوبي استفاده كند.

وي اظهاراميدواري كرد: مسوولان ورزش استان زنجان مشاركت روستائيان را در امر ورزش بيش از پيش مد نظر قرار داده و به استعداد يابي ميان دانش آموزان بالاخص دانش آموزان دختر پرداخته و با برنامه ريزي خوب و منسجم در راستاي توسعه ورزش روستايي تلاش كنند.

در مجمع انتخاب رييس هيات ورزش روستايي و عشايري استان زنجان، داود ارفعيبه عنوان رييس هيات انتخاب شد.






تاریخ: 1389/8/12
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: