برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دهكده تابستاني ورزش‌هاي سه گانه كشور در بندرتركمن احداث مي‌شود

ورزش. ورزش‌هاي سه گانه. گلستان
گرگان - رئيس فدراسيون ورزش‌هاي سه گانه كشور اعلام كرد: دهكده تابستاني ورزش‌هاي سه گانه كشور در شهرستان بندرتركمن استان گلستان احداث مي‌شود.

محمدعلي صبور روز يكشنبه در مجمع انتخاب رئيس هيات ورزش‌هاي سه گانه استان گلستان افزود: اين سايت ورزشي براي برگزاري مسابقات قهرماني، اردوهاي تداركاتي، استعديابي و اردوي برون مرزي ايجاد مي‌شود.

وي گفت: استان گلستان با ميزباني شايسته در اولين مرحله مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي ورزش‌هاي سه گانه كشور نشان داد كه شايستگي احداث دهكده ورزش هاي سه گانه را دارد.

رئيس فدراسيون ورزشهاي سه گانه در ادامه گفت: استان گلستان داراي اقليمي بسيار زيبا و با استعدادهاي درخشان و پتانسيل ورزشي به ويژه در ورزش‌هاي سه گانه بوده كه اين مايه اميدواري است.

سردار صبور، از مردم گلستان به ويژه مردم بندرتركمن به عنوان مردمي فهيم و ورزشدوست و با پتانسيل بالا در ورزش در زمان برگزاري اولين مرحله ليگ مسابقات سه گانه قهرماني كشور نام برد و اظهار داشت: در برگزاري شايسته اين ميزباني و نظم حاكم بر آن، همدلي و همكاري بين مردم، مسئولان و ورزشكاران به وضوح ديده مي‌شد.

مديركل تربيت بدني گلستان نيز گفت: استان با داشتن اقليم مناسب و وجود دريا و ساحل و جنگل بهترين زمينه براي توسعه ورزش سه گانه است.

قربانعلي پاشا افزود: يكي از بهترين روش‌هاي موفقيت در ورزش و هر هيئت ورزشي، برنامه ريزي، آينده نگري و استفاده از تمام توان نيروها و ايجاد همياري و همدلي بين مربيان، داوران، قهرمانان، پيشكسوتان و اعضاي هيئت است.

مديركل تربيت بدني از چهارمين حضور رئيس فدراسيون در هشت ماهه اول سال جاري در استان تقدير و تصريح كرد: ورزشكاران كشورمان با برنامه ريزي و تلاش فدراسيون در مسابقات افتخارآفريني مي‌كنند.

وي از فدراسيون خواست تا هماهنگي لازم براي در اختيار گذاشتن دوچرخه و برگزاري كلاس‌هاي آموزشي ارتقاء دانش مربيان و داوران به عمل آورند تا از اين گذر شاهد رشد و ارتقاء ورزش سه گانه استان باشيم.

در اين جلسه كه با حضور طهماسب پور دبير فدراسيون سه گانه كشور و اعضاي مجمع برگزار شد، امير منصور خمري فرمانده لشگر ‪ ۳۰‬پياده گرگان با اخذ ‪۱۷‬ راي از ‪ ۱۷‬راي ماخوذه به مدت چهار سال به سمت رئيس هيات ورزش‌هاي سه گانه استان انتخاب شد.

خمري، برنامه ريزي منظم را پايه و اساس يك فعاليت دانست و افزود: با توجه به وجود ظرفيت‌هاي بالقوه گلستان مي‌توان با تعامل و همدلي بين ارگان هاي مختلف استان و فدراسيون و تشكيل كميته‌هاي مختلف، ورزش سه گانه استان را رشد و ارتقاء دهيم.





تاریخ: 1389/8/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: