برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/بازي‌هاي آسيايي 2010-گوانگجو/ مراسم افتتاحيه فردا برگزار مي‌شود

خبرگزاري فارس: مراسم افتتاحيه شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي 2010 فردا برگزار خواهد شد.


به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، مراسم افتتاحيه شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي فردا در جزيره هاي‌زين‌شا شهر گوانگجو برگزار خواهد شد. مسابقات در رشته‌هاي مختلف از 22 آبان‌‌ماه آغاز مي‌شود و تا 6 آذر ادامه خواهد داشت. البته رقابت‌هاي فوتبال از روز 17 آبان ماه آغاز شده كه تيم اميد ايران توانسته در 2 بازي برابر تركمنستان و بحرين به پيروزي دست يابد و جواز صعود به مرحله بعدي رقابت‌ها را پيدا كند.
ورزشكاران 45 كشور آسيايي در 42 رشته در اين دوره از مسابقات با يكديگر رقابت مي‌كنند. رشته‌هاي كريكت، اسكيت و دراگون‌بت به اين دوره از بازي‌ها اضافه شده و رشته پرورش اندام كه در بازي‌هاي دوحه وجود داشت، حذف شده است.

در پايان اين دوره 1322 مدال بين ورزشكاران تقسيم خواهد شد كه در بخش مردان در مجموع 807 مدال و در قسمت بانوان 491 مدال طلا، نقره و برنز توزيع خواهد شد. همچنين در بخش مختلط مردان و بانوان 24 مدال توزيع مي‌شود.
كاروان ايران شامل 284 ورزشكار مرد، 86 ورزشكار زن و مجموع 370 ورزشكار در 33 رشته اين رقابت‌ها حضور دارد.
كيوبال، تيراندازي، واليبال ساحلي، شيرجه، شنا، واليبال، پينگ‌پنگ، كاراته، دو و ميداني، تير و كمان، دوچرخه‌سواري، جودو، هندبال، اسكيت، بسكتبال، تكواندو، قايقراني دراگون‌بت در دو بخش مردان و بانوان، قايقراني آب‌هاي آرام، قايقراني بادباني، ژيمناستيك، شمشيربازي، فوتبال، شطرنج، قايقراني روئينگ، قايقراني اسلالوم، ووشو، وزنه‌برداري، كبدي در دو بخش مردان و بانوان، بوكس و كشتي در دو بخش فرنگي و آزاد رشته‌هاي شركت‌كننده كاروان ايران در اين دوره از مسابقات هستند.
كاروان ايران در پانزدهمين دوره بازي‌ها در سال 2006 كه به ميزباني دوحه برگزار شد، با كسب 11 مدال طلا، 15 مدال نقره و 22 مدال برنز در رده ششم جدول رده‌بندي قرار گرفت.
انتهاي پيام/

تاریخ: 1389/8/22
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: