برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نتايج دومين دوره رقابت‌هاي موتوركراس قهرماني كشور اعلام شد

ورزش. اتومبيلراني. موتوركراس
تهران - دومين دوره رقابت‌هاي موتور كراس قهرماني كشور به ميزباني استان چهار محال و بختياري با مشخص شدن نفرات برتر آن به پايان رسيد.

به گزارش روز شنبه ايرنا، در اين رقابت‌ها ‪ ۱۰۴‬موتورسوار از استانهاي اصفهان، مركزي، يزد، خراسان رضوي، زنجان، كرمانشاه، فارس، سيستان و بلوچستان، مازندران، سمنان، خراسان جنوبي، گيلان، قزوين، همدان، آذربايجان شرقي، بوشهر، كرمان و مدرسه موتورسواري به مصاف يكديگر رفتند.

اين مسابقات در ‪ ۶‬كلاس ‪ ۶۵‬سي سي، ‪ ۸۵‬سي سي، ‪ ۱۲۵‬سي سي، ‪ ۲۵۰‬سي سي و ‪ ۱۲۵‬و ‪ ۲۵۰‬سي سي پيشكسوتان درحال برگزار شد.

در كلاس ‪ ۶۵‬سي سي، محمدرضا سليماني از بوشهر، سجاد ايرواني از اصفهان و متين سلطاني از شهرداري كرمان به ترتيب اول تا سوم شدند.

در كلاس ‪ ۸۵‬سي سي، حميدرضا دليل گو از اصفهان، فرشاد باطبي از شهرداري كرمان و نيما مهرعليزاده از فارس به ترتيب بر سكوي اول تا سوم ايستادند.

در كلاس ‪ ۱۲۵‬سي سي، مجتبي كريم زاده از اصفهان، بيژن يوسفي از خوزستان، عليرضا پرورش از تهران به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را بدست آوردند.

در كلاس ‪ ۲۵۰‬سي سي، علي برزوزاده از شهرداري كرمان، محمد خاني از خراسان جنوبي و ايرج قادري از اصفهان به ترتيب سكوهاي اول تا سوم را از آن خود كردند.

همچنين در كلاس ‪ ۱۲۵‬سي سي پيشكسوتان، قاسم مهرعليزاده از اصفهان، اصغر مولايي از خراسان رضوي و حاج موسي شيري از بسيج اراك به ترتيب بر كسوي اول تا سوم ايستادند.

در كلاس ‪ ۲۵۰‬سي سي پيشكسوتان نيز سعيد كريم زاده از اصفهان، ستار شه بخش از سيستان و بلوچستان و صدرالله سليماني از بوشهر به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را بدست آوردند.

گفتني است كه رقابت‌هاي موتور كراس قهرماني كشور چهار دوره در سال برگزار مي‌شود كه در مجموع امتيازات بدست آمده، نفرات برتر راهي مسابقات قهرماني آسيا خواهند شد.






تاریخ: 1389/5/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: