برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اعزام مربی غارنوردی به لهستان جهت شرکت در یک دوره بین المللی

به گزارش بخش غارنوردی کارگروه کوه نوردی فدراسیون: «علیرضا بلاغی» (مربی درجه 2 غارنوردی)، سه شنبه 25 آبان ماه برای شرکت در یک دوره بین المللی غواصی غار عازم لهستان شد.
در این دوره بین المللی غواصی غار (Sump Diving) که توسط بخش غارنوردی لهستان و انجمن غواصان غار این کشور برگزار می گردد، مباحثی شامل نقشه برداری غارهای زیر آب (نرم افزار نقشه برداری، دروس تئوری و عملی)، غواصی در محیط های خاص (با شرایط دید ناکافی و معابر بسیار باریک)، برنامه ریزی و مدیریت برنامه های غواصی، لجستیک و انتقال وسایل غواصی در مسیرهای خشک، امداد و نجات و ... تدریس خواهد شد.
«علیرضا بلاغی» پس از این دوره در یک برنامه غواصی در شمال لهستان و نیز یک برنامه غارنوردی در منطقه «تاترا» شرکت خواهد کرد.
در حاشیه برگزاری دوره غواصی غار، طبق برنامه ریزی و هماهنگی برگزارکنندگان دوره، «علیرضا بلاغی» در یک سمینار به معرفی مناطق غارخیز و کارستی ایران، بررسی زمین شناسی ایران و معرفی چند غار ایران (بویژه غارهای آبی) خواهد پرداخت.
شایان ذکر است «علیرضا بلاغی» با هزینه شخصی در این دوره شرکت کرده است.
در تعاملات و ارتباطات میان فدراسیون کوه نوردی ایران و لهستان در حوزه غارنوردی، تاکنون برنامه هایی شامل اعزام 5 نفر از مربیان غارنوردی ایران به لهستان (جهت شرکت در دوره مربیگری)، غارنوردی در لهستان، غارنوردی در اتریش، دو برنامه مشترک غارنوردی ایران و لهستان در کرمانشاه و لرستان انجام شده است.
بخش غارنوردی کارگروه کوه نوردی برای وی آرزوی موفقیت دارد و امیدواریم دستاوردهای این دوره ها، باعث رشد و پیشرفت غارنوردی و تخصص های مرتبط گردد.

تاریخ: 1389/8/29
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: