برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بازي‌هاي آسيايي‪ ؟۲۰۱۰‬ سعيدي: نتايج ورزشكاران ايران سرآغازي براي موفقيت در المپيك لندن است

ورزش. سازمان نهادها. آسيايي ‪. ۲۰۱۰‬گوانگجو
تهران - سرپرست فدراسيون گلف ايران در خصوص موفقيت‌هاي ورزشكارن ايراني در بازي‌هاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگجو، گفت: اين نتايج درخشان سرآغازي براي موفقيت در بازي‌هاي المپيك ‪ ۲۰۱۲‬لندن است.

به گزارش ايرنا و به نقل از سازمان تربيت بدني، كيكاووس سعيدي خاطر نشان كرد: نتايج درخشان ورزشكاران ما در بازي‌هاي آسيايي نشانگر تدبير و استفاده درست از مسايل انگيزشي و مشوق‌هاي لازم براي ارتقاء شرايط روحي و آمادگي ملي پوشان قبل از اعزام آنها است.

وي افزود: حضور مستمر رييس سازمان تربيت بدني در اردوهاي تيم‌هاي ملي مختلف و گفت و گو با مربيان، ورزشكاران و دست اندركاران تيم‌ها و اهداء پاداش‌هاي نقدي به آنها پيش از اعزام تاثير به سزايي در ارتقاء شرايط روحي و آمادگي آنها داشت.

سرپرست فدراسيون گلف يادآور شد: رييس سازمان تربيت بدني مشكلات ورزشكاران و مربيان را به حداقل رساند و حالا ثمره اين حركت را در گوانگجو مي‌بينيم.

وي با اشاره به نقش مهم مسايل روحي و رواني در موفقيت‌هاي ورزشي افزود:
بي شك يكي از عوامل موفقيت ورزشكاران در مسابقات و رويدادهاي مهم ورزشي، شرايط روحي و معنوي ورزشكاران است كه اين نكته به خوبي مورد اهتمام و توجه مسوولان سازمان ورزش قرار گرفت.

سعيدي عنوان كرد: در همين حال رياست سازمان تربيت بدني از ديپلماسي فعال ورزشي هم غافل نماند و با استفاده از فرصت به وجود آمده با روساي كميته بين امللي المپيك و شوراي المپيك آسيا ديدارهاي مفيدي را داشتند كه پيامدهاي مثبتي را براي ورزش ايران به همراه خواهد داشت.

وي عنوان كرد: سال‌ها در رشته كاراته و گلف در عرصه‌هاي بين‌المللي حضور داشته ام و خوب مي‌دانم كه حمايت‌هاي شخص اول ورزش چه تاثير به سزايي بر روند پيشرفت كار و پيروزي‌ها دارد.

سعيدي گفت: بايد به همه دست اندركاران ورزش، مربيان و ورزشكاران و روساي فدراسيون‌ها تبريك و خسته نباشيد بگويم كه روزهاي شيريني را براي مردم ايران اسلامي رقم زده اند.

وي همچنين موفقيت‌هاي بانوان ورزش ايران را قابل تحسين دانست و يادآور شد : در كنار همه اين موارد بي‌انصافي است اگر از ورزش بانوان و دلاوري‌هاي شير دختران خود غافل باشيم، چرا كه براي اولين بار آنها در بازيهاي آسيايي همپاي مردان ما در كسب موفقيت‌هاي خيره‌كننده سهيم و شريك بودند.

وي عنوان كرد: هنوز پيروزي‌هاي شيرين تر در راه است و رشته‌هايي همچون كشتي، كاراته، دو و ميداني و بوكس و همچنين ورزش‌هاي تيمي پيروزي‌هاي شيريني ديگري خواهيم داشت.





تاریخ: 1389/9/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: