برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

افتخارآفرينان دووميداني فردا به كشورمان بازمي گردند

ورزش. دووميداني. بازي‌هاي آسيايي
تهران - ملي پوشان دووميداني كشورمان كه در بازي‌هاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگجو پنج مدال رنگارنگ و ارزشمند براي كاروان ورزشي ايران به دست آوردند فردا به ميهن بازمي گردند.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار ايرنا، مراسم استقبال از تيم دووميداني ايران ساعت ‪ ۹‬شب فردا در فرودگاه امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

دووميداني ايران كه با ‪ ۱۸‬ورزشكار و در ‪ ۱۸‬ماده در اين دوره از رقابت ها شركت كرد در پايان با ‪ ۲‬طلا، ‪ ۲‬نقره و يك برنز در رده دهم رده بندي مدالي رشته دووميداني قرار گرفت.

اين نتيجه بهترين عملكرد دووميداني ايران در ‪ ۹‬دوره اخير بازي‌هاي آسيايي بود. در مجموع هشت دوره قبلي دووميداني ايران يك مدال طلا، ‪ ۲‬مدال نقره و سه مدال برنز به دست آورده بود اما در شانزدهمين دوره اين مسابقات با درخششي خيره‌كننده يك ركود تاريخي را به نام خود ثبت كرد.

براي دووميداني كشورمان در بازي‌هاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگجو، احسان حدادي در پرتاب ديسك و سجاد مرادي در دوي ‪ ۸۰۰‬متر ‪ ۲‬مدال طلا، كاوه موسوي در ماده پرتاب چكش و سجاد مرادي در دوي ‪ ۱۵۰۰‬متر ‪ ۲‬مدال نقره و محمد صميمي در پرتاب ديسك يك برنز به دست آوردند.

همچنين سجاد مرادي در ‪ ۱۵۰۰‬متر، محمد محسن رباني در پرش با نيزه، مريم طوسي در دوي ‪ ۱۰۰‬متر، ليلا ابراهيمي در دوي ‪ ۱۵۰۰‬متر و سپيده توكلي در هفت گانه ركوردهاي ايران در اين مواد را ارتقا دادند.

احسان حدادي نيز در پرتاب ديسك ركورد بازي‌هاي آسيايي را پس از ‪ ۱۲‬سال شكست.









تاریخ: 1389/9/11
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: