برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بازگشت تيم دووميداني ايران از گوانگجو به تعويق افتاد

ورزش. دووميداني. تيم ملي. گوانگجو
تهران - پرواز كاروان دووميداني كه قرار بود امشب از گوانگجو به ايران بازگردد به دليل شرايط بد جوي با تاخيري چند ساعته، فردا وارد كشورمان مي شود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، ملي پوشان دووميداني كشورمان كه در بازي‌هاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگجو پنج مدال رنگارنگ و ارزشمند براي كاروان ورزشي ايران به دست آورده اند، فردا به ميهن بازمي گردند.

مراسم استقبال از تيم دووميداني ايران ساعت ‪ ۶‬صبح فردا در فرودگاه امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

دووميداني ايران كه با ‪ ۱۸‬ورزشكار و در ‪ ۱۸‬ماده در اين دوره از رقابت ها شركت كرد در پايان با ‪ ۲‬طلا، ‪ ۲‬نقره و يك برنز در رده دهم رده بندي مدالي رشته دووميداني قرار گرفت.

اين نتيجه بهترين عملكرد دووميداني ايران در ‪ ۹‬دوره اخير بازي‌هاي آسيايي بود. در مجموع هشت دوره قبلي دووميداني ايران يك مدال طلا، ‪ ۲‬مدال نقره و سه مدال برنز به دست آورده بود اما در شانزدهمين دوره اين مسابقات با درخششي خيره‌كننده يك ركود تاريخي را به نام خود ثبت كرد.

براي دووميداني كشورمان در بازي‌هاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگجو، احسان حدادي در پرتاب ديسك و سجاد مرادي در دوي ‪ ۸۰۰‬متر ‪ ۲‬مدال طلا، كاوه موسوي در ماده پرتاب چكش و سجاد مرادي در دوي ‪ ۱۵۰۰‬متر ‪ ۲‬مدال نقره و محمد صميمي در پرتاب ديسك يك برنز به دست آوردند.

همچنين سجاد مرادي در ‪ ۱۵۰۰‬متر، محمد محسن رباني در پرش با نيزه، مريم طوسي در دوي ‪ ۱۰۰‬متر، ليلا ابراهيمي در دوي ‪ ۱۵۰۰‬متر و سپيده توكلي در هفت گانه ركوردهاي ايران در اين مواد را ارتقا دادند.

احسان حدادي نيز در پرتاب ديسك ركورد بازي‌هاي آسيايي را پس از ‪ ۱۲‬سال شكست.








تاریخ: 1389/9/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: