برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بازي‌هاي پاراآسيايي ‪؟۲۰۱۰‬ قويترين مرد جهان: ديدار با رييس جمهور انرژي مضاعف براي افتخار آفريني داد

ورزش. بازي‌هاي پاراآسيايي. گوانگجو. وزنه برداري
تهران - قويترين مرد وزنه برداري معلولين جهان با اشاره به ديدار ورزشكاران اعزامي به بازي‌هاي پاراآسيايي گوانگجو با رييس جمهور، گفت:
ملاقات با احمدي نژاد قبل از اعزام، انرژي مضاعف به ورزشكاران براي افتخارآفريني داد.

سيامند رحمان روز شنبه در گفت وگو با ايرنا، افزود: تا كنون سابقه نداشته است كه كاروان ورزشي جانبازان و معلولين قبل از اعزام به يك رويداد ورزشي با رييس جمهوري ديدار كند.

وي خاطر نشان كرد: اميدوارم اين ديدار باعث خير و بركت بيشتر براي كاروان اعزامي شود، زيرا من خودم انرژي مضاعفي به دست آوردم و تمام تلاش خودم را براي كسب مدال در مسابقات وزنه برداي دسته فوق سنگين بازي‌هاي
پاراآسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگجو خواهم كرد.

قويترين مرد جهان كه در مسابقات جهاني مالزي ركورد قبلي خود را به ميزان ‪ ۱۰۰‬كيلوگرم بهبود بخشيده است، تصريح كرد: ورزشكاران اعزامي خيلي علاقه مند بودند كه با رييس جمهوري در گوانگجو ديدار داشته باشند، اما گويا در حال حاضر اين كار ميسر نيست. البته احمدي نژاد قول داد يك بار ديگر برنامه‌هاي خود را بررسي كند تا در صورت امكان به گوانگجو بيايند.

رحمان در خصوص آمادگي خود براي حضور در نخستين دوره بازي‌هاي پاراآسيايي گفت: من از هر نظر آماده ام، با توجه به تمرينات برگزار شده در اردوها و ركوردهاي به دست آمده، حتما بر روي سكو خواهم رفت.

نخستين دوره بازي‌هاي پاراآسيايي گوانگجو از ‪ ۲۱‬آذرماه جاري در كشور چين برگزار مي‌شود.

كاروان اعزامي ايران با نام محرم كه شامل ‪ ۲۷۷‬ورزشكار، مربي، سرپرست و عوامل اجرايي هستند، روز پنج شنبه ‪ ۱۲‬آذرماه با رييس جمهوري ديدار كردند.







تاریخ: 1389/9/13
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: