برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بحث قرارداد در اولویت نبود پیروانی: 5 اردوی خارجی و 4 اردوی داخلی می‌خواهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: در جلسه روز گذشته برگزاری 5 اردوی خارجی و 4 اردوی داخلی را درخواست کردیم.

امیر حسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جلسه روز گذشته با علی کفاشیان، گفت: جلسه دیروز در دفتر کفاشیان و با حضور فریدون معینی،‌ مرتضی محصص،‌ حمید علیدوستی و بنده برگزار شد که سرپرست‌های تیم‌های نوجوانان و جوانان هم در آن حضور داشتند.

وی افزود: برنامه‌های تیم پایه‌ را در 3 بخش بیان کردیم. بخش اول مربوط به گزارش 11 ماه گذشته و بخش دوم مربوط به برنامه‌های 11 ماه آینده بود. نقاط قوت و ضعف کارمان را بیان کردیم و در مورد اردوهایی که نیاز داریم به صحبت پرداختیم.

پیروانی در ادامه تصریح کرد: در رابطه با نحوه استعدادیابی و اردوهای مورد نیاز صحبت کردیم ما 5 تورنمنت خارجی و 4 تورنمنت داخلی خواهیم داشت اما مهمترین مسئله برایمان برگزاری دیدارهای تدارکاتی قوی است که بتواند ما را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده کند و پس از سال‌ها مجوز حضور در جام جهانی را به وسیله تیم ملی جوانان به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه با چه تیم‌‌هایی خواهان برگزاری بازی دوستانه است خاطر نشان کرد: ما تورنمنت  سن‌پطرزبورگ را در پیش داریم که تیم‌های اروپایی در آن حاضر می‌شوند. یک تورنمنت در اکراین است. چند تورنمنت اروپایی را معرفی کردیم و در صورت فراهم شدن شرایط در آن حضور پیدا کنیم. همچنین درخواست برگزاری بازی‌ با تیم‌های آسیای شرقی را هم ارائه کردیم که اگر شد به صورت رفت و برگشت با کره و ژاپن بازی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان با اشاره به نگاه ویژه فدراسیون فوتبال به تیم‌های پایه گفت: الحمدلله نگاه به تیم‌های پایه بسیار باز و مثبت است همه پذیرفته‌اند که تیم‌های پایه مهمترین رکن رشد فوتبال هستند. حمید علیدوستی برای تیم ملی نوجوانان زحمت زیادی کشیده است. 2 سال دیگر بازیکنان این تیم به رده جوانان می‌‌رسند. بازیکنان تیم ما 2 سال دیگر به تیم امید خواهند رفت و بازیکنانی که در حال حاضر در تیم امید  زیر نظر محمد خاکپور که زحمت زیادی برای آنها کشیده فعالیت می‌کنند، 2 سال دیگر، تیم ملی بزرگسالان ما را تشکیل خواهند داد این یک چرخه بازیکن پروری در فوتبال است که بازیکنان رده به رده مراحل رشد را پشت‌سر بگذارند.

پیروانی در پایان در مورد اینکه آیا قرارداد او با تیم ملی جوانان به امضا رسیده است، گفت: در جلسه صحبت قرارداد هم مطرح شد و طبق تصمیمی که گرفتیم نتیجه این شد که قرارداد سال قبل اتوماتیک تمدید شود در جلسه دیروز ما بحث قرارداد در مرحله دوم و سوم قرار داشت و موضوعات دیگر در اولویت قرار داشت.

تاریخ: 1394/9/4
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: