برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

فوتبال ایران نگاه دیگری به استقلال خوزستان پیدا کرده است خسوس: نیلسون مرا متقاعد کرد به ایران بیایم/ پاس گل‌هایم درخواست ویسی است

دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قبل از حضور در ایران با نیلسون و ادینهو مشورت کردم و نیلسون مرا برای حضور در ایران متقاعد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از خریدهای خوب خارجی این فصل لیگ برتر حضور دروازه‌بان برزیلی تیم استقلال خوزستان است که توانسته با عملکرد خوب خود به تیمش کمک کند.

تیم استقلال خوزستان به دلیل عملکرد خوبی که داشته اکنون صدرنشین لیگ است و از سویی با دریافت 4 گل بهترین خط دفاع و دروازه را به نام خودش کرده است.

در این میان نقش فرناندو خسوس دروازه‌بان برزیلی این تیم را نمی‌توان کتمان کرد. او دروازه‌بانی است که تاکنون توانسته علاوه بر داشتن 9 کلین‌شیت 2 پاس گل هم بدهد.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به همین بهانه با وی گفت‌وگویی انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: شما توانسته‌اید با عملکردی که داشتید جزء چهره‌های لیگ شوید.

این نظر لطف شماست. من سال گذشته هم از سوی ایران پیشنهاد داشتم ولی قسمت نشد بیایم. امسال هم آقای ویسی خودش به برزیل آمده بود و بازی‌هایم را دید. از سویی وقتی باشگاه استقلال خوزستان به من پیشنهاد داد در مورد شرایط فوتبال ایران تحقیقاتی کردم و به این نتیجه رسیدم که به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهم. باید بگویم که من برای حضور در فوتبال ایران با نیلسون و ادینهو که از دوستانم هستند مشورت کردم. نیلسون من را متقاعد کرد که لیگ ایران سطح بالاست و کشور خوبی برای زندگی است. اکنون از حضورم در باشگاه استقلال خوزستان راضی ام چون آرامش خوبی در این تیم حکمفرماست و جا دارد از مجموعه مدیریتی باشگاه تشکر کنم.

فارس: استقلال خوزستان تا اینجای فصل توانسته بهترین عملکرد را در خط دفاع و دروازه داشته باشد.

سبک تاکتیکی ویسی سبکی است که دروازه‌بان در بازی خیلی درگیر است چون ما از دفاع بازی‌سازی می‌کنیم و ویسی من را در تاکتیک‌ها دخیل می‌کند. اگر تیم ما توانسته در 13 هفته فقط 4 گل دریافت کند و 9 کلین‌شیت داشته باشیم در درجه اول به عملکرد رفتار دفاعی تیم برمی‌گردد. همه بازیکنان در کارهای دفاعی شرکت می‌کنند و تمرکزمان روی گل نخوردن است و من به عنوان آخرین نفر سعی می‌کنم بیشترین تمرکز را داشته باشم.

فارس: یکی از ویژگی‌های جالب شما این است که می‌‌توانید پاس گل بدهید. مقابل پرسپولیس و راه‌آهن این اتفاق افتاد.

این مسئله مستقیم به درخواست کادر فنی برمی‌گردد که در لحظات ضدحمله فضاها را پیدا کنیم و با هماهنگی با بازیکنان در جای‌گیری سعی می‌کنم آنها را پیدا کنم. درست است که من روز گذشته پاس را ارسال کردم اما زیباتر از پاس من سوپرگلی بود که زبیدی زد و تبدیل به گل شد.

فارس: بازی با راه‌آهن چطور بود؟

برای بازی دیروز ما تغییر سیستم دادیم و راه‌آهن خیلی سختکوش و دونده بود. می‌دانستیم که با بازیکنان سرعتی راه‌آهن مواجه هستیم ولی با تلاش بازیکنان و خواست کادر فنی توانستیم که ببریم.

 

فارس: خیلی‌ها معتقدند که پیروزی‌های تیم شما اتفاقی است.

این بردها نمی‌تواند یک اتفاق باشد. شاید اگر ابتدای فصل بود این مسئله جزء اتفاقات محسوب می‌شد اما الان نگاه همه فوتبال ایران به استقلال خوزستان متفاوت شده است. بازیکنان جوانی که ویسی از لیگ‌های پایین‌تر کشف کرده و انگیزه‌هایی که خودش به ما تزریق کرده دلیل شده که تیم تاکتیک‌پذیر و با هدف برد وارد بازی شود.

فارس: نظرت در مورد فوتبال ایران چیست؟

من فوتبال ایران را در سطح بالایی می‌بینم که پر از بازیکنان با استعداد و در سطح بین‌المللی هستند. در تیم استقلال خوزستان هم این بازیکنان هستند و همه تلاش ما این است که بتوانیم به جایگاه خوبی برسیم. جایگاه فعلی ما قابل احترام و قابل تحلیل است به غیر از مسائل فنی که ساعت‌ها در تمرین و جلسات تئوری کار می‌کنیم رفاقت و همدلی که ویسی در تیم ایجاد کرده باعث موفقیت تیم ما شده است. بازیکنانی که از گلزنی بازیکنان دیگر خوشحال می‌شوند و همه به فکر کمک به هم هستند. من باید از مربی خوب دروازه‌بانان تیم و همچنین سایر اعضای کادر فنی به خصوص آقای ویسی تشکر کنم. او به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم تا پایان فصل جواب این اعتماد را بدهم.

تاریخ: 1394/9/9
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: