برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رييس فدراسيون ژيمناستيك: نگاه علمي و عدالت محور بر ژيمناستيك كشور حكمفرما است

ورزش. ژيمناستيك. قهرماني كشور. گنبدكاووس
گنبدكاووس -رييس فدراسيون ژيمناستيك گفت: در طول چهار سال فعاليتي كه در اين فدراسيون داشته‌ايم سعي شده عدالت محوري و سيستم علمي را به جاي نگاه سنتي بر اين ورزش حكمفرما نماييم كه حاصل آن قرار گرفتن در رتبه ‪۷۲‬ رنكينگ جهاني و رده سوم آسيا است.

احمد محتشمي كه براي بازديد از روند برگزاري رقابتهاي ژيمناستيك سطح بندي نوجوانان شهرستان‌هاي كشور به گنبدكاووس سفر كرده است، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: طي دو ماه آينده چندين مسابقه سنگين را در پيش روي داريم و بايد حاصل چهار سال تلاش را در اين دو ماه درو نماييم وي اظهار داشت: مهمترين اين مسابقات قهرماني جهان در هلند است كه براي كسب سهميه المپيك ‪ ۲۰۱۲‬لندن از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و اگر ما بتوانيم در اين رقابتها جزو ‪ ۲۴‬تيم برتر باشيم يك سهميه المپيك را به كشورمان اختصاص خواهيم داد كه در تاريخ ژيمناستيك ايران بي‌سابقه است رييس فدراسيون ژيمناستيك ايران گفت: همچنين در بازيهاي آسيايي گوانگ جو بايد حداقل دو مدال به دست آوريم و با توجه به پتانسيل ورزشكاران كشورمان به اين مهم اميد بسيار داريم.

محتشمي با اشاره به رشد چشمگير رشته ايروبيك گفت: كشورمان هم اكنون در رده چهارم ايروبيك جهان قرار دارد و در سالهاي آتي با تلاش بيشتر مي توانيم به رده‌هاي بالاتر هم صعود كنيم.

وي افزود: ما بايد پتانسيل بالقوه ژيمناستيك كشور خصوصا در شهرهايي مثل گنبدكاووس را به بالفعل تبديل كنيم و رمز موفقيت تيمهاي ملي در همين امر نهفته است.

رييس فدراسيون ژيمناستيك كشور ضمن رو به رشد دانستن ژيمناستيك كشور از گنبدكاووس به عنوان يكي از پايگاه‌هاي برتر و مهم اين رشته ورزشي نام برد.

وي افزود: گنبدكاووس در رشته ژيمناستيك پتانسيل بسيار بالايي دارد و در سالهاي گذشته قهرمانان متعدي در تيمهاي ملي داشته است.

وي گفت: اين شهر در طول هشت سالي كه مربي ارمنستاني (پاشيك آواكيان) را در اختيار داشت رشد چشمگيري داشت و پس از رفتن اين مربي افت محسوسي كرد ولي دوباره با تلاش مسئولين دلسوز اين شهر شاهد اوج‌گيري مجدد ژيمناستيك در اين منطقه هستيم و مطمئنا در آينده باز هم خبرهاي خوبي از گنبدكاووس خواهيم داشت.

رقابتهاي ژيمناستيك سطح بندي كشور از روز گذشته در گنبدكاووس آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد.








تاریخ: 1389/5/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: