برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مددی: مسابقات جام فجر در تهران برگزار می‌شود/ ایران از کشورهای فعال بدمینتون آسیاست

تهران- ایرنا- نایب رئیس زنان فدراسیون بدمینتون از برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر در تهران خبر داد و گفت: این رقابت ها از ۱۱ تا ۱۵ بهمن برگزار ...

فریبا مددی در گفت وگو با ایرنا درباره برنامه های فدراسیون بدمینتون، اظهار داشت: تاکنون طبق تقویم فدراسیون پیش رفتیم و برنامه های ۶ ماهه اول سال را انجام دادیم. برنامه های آموزشی، برگزاری مسابقات، اردوها و حضور در رقابت های بین المللی و قهرمانی آسیا در دستور کار فدراسیون بود و اجرا شد.

وی افزود: هفته گذشته در مجمع سالیانه آسیا شرکت کردم و روسای مناطقه آسیا چون رئیس، دبیر و خزانه دار بدمینتون قاره کهن در این مجمع حضور داشتند. هفته آینده هم مرحله دوم رنکینگ بزرگسالان در کرمان برگزار می شود. همزمان با آن کلاس ارتقای داوری ۲ به یک را داریم.

نایب رئیس زنان فدراسیون بدمینتون ادامه داد: همچنین هفته گذشته مسابقات قهرمانی کشوری نونهالان را باید برگزار می کردیم اما به دلیل کرونا، اواخر آبان این رقابت ها در بندرعباس برپا خواهد شد. مرحله دوم کلاس ارتقای مربیگری ۳ به ۲ و ۲ به یک در اواخر آبان برگزار می شود.

وی یادآور شد: نیم فصل دوم لیگ برتر بدمینتون از هجدهم آبان شروع می شود که میلاد تبریز مقام اول را در نیم فصل اول کسب کرد. کلینیک داوری را برگزار می کنیم تا داوران برتر را برای قضاوت در مسابقات بین المللی فجر انتخاب کنیم. یکی از داوران ما در مسابقات قهرمانی جوانان جهان قضاوت خواهد کرد. یک داور هم از قضاوت در اندونزی به تازگی بازگشته است.

مددی خاطرنشان کرد: ثبت نام برای حضور کشورها در مسابقات بین المللی جوانان هفته آینده دهم آبان به پایان می رسد و تاکنون کشوری برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی نکرده است. سال گذشته این مسابقات چند روز قبل از مسابقات بین المللی جام فجر برگزار شد و ۶ کشور شرکت کرده بودند. امسال تصمیم گرفتیم تا تاریخ برگزاری آن را تغییر دهیم. این رقابت ها دهم تا سیزدهم آذرماه در محلات برگزار می شود. همچنین چون این مسابقات از دهه فجر جداست احتمالا کشورهای کمتری شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: هفته اول آذر ماه همزمان با مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند، ۲ داور برای ارتقای سطح داوری شرکت می کنند. همچنین یک کلاس مربیگری به مدت ۴ روز در مالزی برگزار می شود. وقتی به مجمع آسیایی رفتم، به آنها گفتم چرا از ایران فردی را دعوت نکرده اید که گفتند فراموش کردیم.

نایب رئیس زنان فدراسیون بدمینتون گفت: جام بین المللی بدمینتون فجر از یازدهم تا پانزدهم بهمن به میزبانی تهران برگزار می شود. این مسابقات در سه سال گذشته در شیراز و کرج برپا شده است.

وی اظهار داشت: در مجمع کنفدراسیون آسیا ایران را به عنوان کشوری توسعه یافته از نظر بین المللی، مربیان، داوران، میزبانی و کسب سهمیه المپیک معرفی کردند.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1401/8/7
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: