برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

روی کین: نگران خط دفاعی و دروازه‌بان انگلیس هستم

کاپیتان سابق منچستریونایتد نگرانی خود را بابت ضعف خط دفاع و دروازه انگلیس بروز داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، روی کین به عنوان یکی از کارشناسان ITV Sport در طول جام جهانی قطر تایید شده است. کاپیتان سابق ایرلند معتقد است که برزیل می تواند قهرمانی در این دوره از رقابتها را به دست بیاورد. او همچنین عنوان کرد نگران دفاع انگلیس و دروازه بان این تیم است.

کین در قطر با تعدادی از کارشناسان همراه خواهد شد تا جام جهانی ۲۰۲۲ را پوشش دهد. گری نویل، گریم سونس و یان رایت به کاپیتان سابق منچستریونایتد در قطر خواهند پیوست تا پوشش جام جهانی برای شبکه ITV انجام شود.

روی کین درباره وضعیت تیم ملی انگلیس گفت: انگلیس برای صعود از گروه مشکلی نخواهد داشت و آنها برابر رقیبانشان بسیار قوی خواهند بود. فشار زیادی روی هری کین برای گلزنی وجود دارد و من همچنان نگران دفاع انگلیس و دروازه بان آنها هستم. 

او افزود: من دوست دارم جود بلینگام یک تورنمنت خوب را  داشته باشد. او بسیار فراتر از سن و سال خود بازی می کند و ورزشکار خوبی به نظر می رسد و بالغ است. او در حال حاضر بازی های خوبی را برای بوروسیا دورتموند انجام می دهد و امیدوارم در جام جهانی نیز همینطور باشد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است از ۲۹  آبان آغاز شود و قطر میزبان در بازی افتتاحیه این رقابتها به مصاف اکوادور می رود. انگلیس یک روز بعد اولین بازی خود را برابر ایران برگزار می کند، در حالی که ولز در اولین بازی خود میزبان ایالات متحده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1401/8/7
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: