برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بارسلونا اخراج ژاوی را بررسی می‌کند!

شکست در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا سران بارسلونا اخراج سرمربی این تیم را بررسی کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا حذف زود هنگام و ناباورانه ای از لیگ قهرمانان اروپا داشت.

آبی اناری ها در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ که در نوکمپ برگزار شد با سه گل شکست خوردند تا از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان بازمانند. تیم ژاوی در ۵ بازی که در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت سه بار شکست را تجربه کرد و تنها یک بار به پیروزی دست پیدا کرد که آن هم برابر ویکتوریا پلژن بود.

برنامه ال چیرینگیتو اسپانیا اعلام کرد که یکی از مدیران باشگاه به هیئت مدیره پیشنهاد اخراج ژاوی را داده است و حتی اسم جایگزین او را هم به آنها معرفی کرده است.

طبق اعلام این برنامه ورزشی هیئت مدیره باشگاه بارسلونا اخراج ژاوی را بررسی خواهد کرد.

آبی اناری ها با هدایت ژاوی بازیکنان خوبی را در فصل نقل و  انتقالات تابستانی جذب کردند با این حال تیم حذف تلخ و زود هنگامی از لیگ قهرمانان اروپا داشت البته تیم ژاوی در لالیگا نتایج بهتری کسب کرده است و در ۱۱ بازی ۹ پیروزی را به دست آورده است و تنها یک شکست و یک تساوی در کارنامه دارد اما این تیم در لالیگا هم کار بسیار سختی برای قهرمانی دارد چرا که رئال بسیار آماده و سرحال است و در ۱۱ بازی ۱۰ پیروزی و تنها یک تساوی در کارنامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1401/8/7
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: